Powietrze w serwie hamulca-co robic?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Powietrze w serwie hamulca-co robic?

Post autor: tursky » czw sty 01, 2009 21:19

Panowie penego razu goracym przewodem elektrycznym zrobilem mala dziurke w tym grubym przewodzie idacym od serwa do kolektora. Zaczelo syczec i nagle pedal hamulca stwardnial. Hamuje ale trzeba uzyc duzej sily.
Co sie stalo? Czy to sa zapowietrzone hamulce czy "zalatwilem" serwo?
Mam do wymiany gumowy przewod hamulcowy przy przednim kole bo jest spekany. (przy okazji)
Narazie przewod od serwa zakleilem tasma, czy po dobrym zaklejeniu dziury wystarczy odpowietrzyc uklad ham.???


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sty 01, 2009 21:23

jak wymienisz ten przewód serwa na szczelny to nic nie trzeba robic.



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » czw sty 01, 2009 21:27

O ile to był ten przewód to nic wielkiego nie zrobiłeś. Kiedy przewód znowu będzie szczelny wszystko powinno wrócić do normy bez żadnych zabiegów.

Przeprowadź test serwa. Przy wyłączonym silniku podeptaj parę razy pedał hamulca aż będzie twardy. Przyciśnij pedał i w tym położeniu uruchom silnik. Kiedy zacznie pracować powinieneś poczuć jak pedał ustępuje. W przeciwnym razie serwo nie działa.


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sty 01, 2009 21:29

dodac można jeszcze ,że nieszczelny przewód wpływa również na pracę silnika (lewe powietrze)
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 21:30 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw sty 01, 2009 21:31

A czy ten przewod mozna kupic w sklepie moto? Czy kleic go jakims "poxipolem"?
Dziurka to jedna rzecz, a druga to taka, ze jak nim poruszam podczas grzebania w silniku w jego okolicach, to przepuszca gumka wprowadzajaca przewod w serwo.
Dziekuje za podpowiedzi. Punkciki!


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sty 01, 2009 21:33

podjedź na schrot i coś znajdziesz .



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw sty 01, 2009 21:33

to ze lapie lewe powietrze to wlasnie zauwazylem, bo po wymianie podstawki gaznika, gaznik po regeneracji, kopulki, palce itp nowe, czasami potrafi zgasnac, czuc w silniku to lewe powietrze a nie jakies tam inne klopoty z silnikiem. Dlawi sie poprostu.

[ Dodano: 01 Sty 2009 20:36 ]
Ze szrotem nie bedzie problemu, malo to tego jezdzi "na wsi"? :D Strach jezdzic z takim czyms, juz nie raz bylo goraco. Jak jest 2 km do przeszkody to jest ok, problem sie pojawia jak jest do przeszkody 20 m heheh


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 442 gości