ubywa płynu z chłodnicy..????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ubywa płynu z chłodnicy..????
Witam wszystkich fanów Golfów.
Mam problem z MK3 ubywa mi płyn nigdzie nie widać ani od strony silnika ani od środka autka gdzie może mi ciec woda ?..pozdrawiam
Mam problem z MK3 ubywa mi płyn nigdzie nie widać ani od strony silnika ani od środka autka gdzie może mi ciec woda ?..pozdrawiam
- tomek26106
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
po pierwsze sprawdz czy z oleju nie zrobiło sie masło i czy stan nie jest ponad max, na odpalonym silniku zdejmi korek ze zbiorniczka wody i zobacz czy nie widać bulgotania i czy w płynie chłodzacym nie ma oleju silnikowego, jezeli tak to uszczelka głowicy padła, sprawdz równiez pompe wody moze ona przecieka, jak duzo płynu ubywa??
Dokładnie tak jak to sugeruje "tomek26106", Mało !!! U mnie w MK2 płyn z układu chłodzenia znikał jak kamfora, zero syfu (biała maź) w oleju, osiągi tragiczne !!!! Skończyło sie na planowaniu głowicy i wymianie uszczelki... Po tym zabiegu autko chodzi jak nowe !!! Ma takiego kopa ze az sam sie dziwie...
Nigdy nie wiadomo co się stanie...
mozesz miec tez malenka dziurke w chlodnicy.ja tak kiedys mialem.jak silnik goracy to podcisnieniem parowal plyn,a pod autem ani kropelki,w oleju ani kropelki.zakleilem dziurke i bylo git.moze gdzies pukles w chlodnice kluczem albo ktos inny.zobacz.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
unywa płynu z chłodnicy..????
ja mialem keidys taki sam problem lecz w mkII dieselku tylko ze zaczelo sie od tego iz na wlaczonym silniku przez otwarty zbiorniczek wywalalo mi wode wymieniany byl termostat i dalej bylo to samo.Pozniej była wymieniana uszczelka pod glowica i wezyk ktorym z chlodnicy plynie plyn spowrotem do zborniczka te zabiegi mi pomogly.Nie wiem jak jest w MKIII ale sprawdzales tez nagrzewnice w srodku wozu u kolegii strzelila i musial wymienic i wszystko bylo w pporzadku
Pozdrawiam
Pozdrawiam
president J.F.K.II oraz lemm at 2001 na mk3 :)
Ostatnio przerabiałem ten problem.Ciągle ubywało mi płynu w ukł. chłodniczym i nigdzie nie było śladu , olej w normie itd. Okazało się iż przyczyną ubywania płynu był.....korek wlewu zbiornika wyrównawczego.Po rozebraniu jego było pełno syfu.Znajdują się tam sprężynki ,które należy sprawdzić.Po wyczyszczeniu wszystkiego i złożeniu jest oki.Sprawdź czy nie masz małego wycieku ze zbiorniczka,ma on po zdjęciu takiej osłonki czarnej(szarpnąć wgórę) kanał wylotowy na zewnątrz i sprawdź go czy nie jest mokry.
Powodzenia!
Powodzenia!
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
mi spiernicza z chłodnicy, tzn tak mi sie wydaje, bo jak sie silnik zagrzeje to bardzo pomału co jakąś minutke uleci taki dymek z chłodnic jak by parującego płynu, a płyn to napewno bo czuć po zapachu ze to glikol.
pod autem nic nie widać nawet jak stoi miesiac w jednym miejscu, nie zdaża sie to ale nic nie cieknie nigdzie, na korku ani nigdzie płynu niema. dodam, ze ubywa tak maksymalnie 250ml /1000km.
Myslicie ze wlanie jakiegoś uszczelniacza da efekt? bo ewidentnie przy wyższym ciśniueniu w ukłądzie czyli jak sie mocno rozgrzeje ten problem sie pojawia.
pozdro
pod autem nic nie widać nawet jak stoi miesiac w jednym miejscu, nie zdaża sie to ale nic nie cieknie nigdzie, na korku ani nigdzie płynu niema. dodam, ze ubywa tak maksymalnie 250ml /1000km.
Myslicie ze wlanie jakiegoś uszczelniacza da efekt? bo ewidentnie przy wyższym ciśniueniu w ukłądzie czyli jak sie mocno rozgrzeje ten problem sie pojawia.
pozdro
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości