Nie moge znalezc 2 konca wezyka podcisnieniowego!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wvgti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 15:53
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Nie moge znalezc 2 konca wezyka podcisnieniowego!

Post autor: wvgti » wt gru 30, 2008 13:28

Witam mam problem z 2 koncem wezyka widocznym na fotce wczoraj zauwazylem ze swobodnie sobie dynda ale nie wiem gdzie go wetknac. Pomozcie Obrazek


Moj MK2 Fire&Ice by DIVERS
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2206843#2206843

Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: Nie moge znalezc 2 konca wezyka podcisnieniowego!

Post autor: Piter navi » wt gru 30, 2008 13:47

wvgti pisze:Witam mam problem z 2 koncem wezyka widocznym na fotce wczoraj zauwazylem ze swobodnie sobie dynda ale nie wiem gdzie go wetknac. Pomozcie [url=http://images43.fotosik.pl/44/4afc1babc6c24153m.jpg]Obrazek[/URL]
ten przewód idzie do przewodu od serwa (tam powinien być trójnik)
Obrazek



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt gru 30, 2008 14:02

Tak to ma wyglądać
Obrazek


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » wt gru 30, 2008 15:11

Dziwne, jak sie dynda to nie powinno byc wolnych obrotow, przynajmniej u mnie tak bylo.

Chce sie podlaczyc do tematu jesli mozna odnosnie tych podcisnien...

Kiedys zle podlaczylem kabel do cewki ktory byl oparty na przewodzie od serwa. Kabel sie zagrzal i zrobil mi mala dziurke w tym grubym przewodzie od serwa. Zaczelo syczec, dostalo sie tam powietrze. Teraz mam twardy pedal hamulca, hamuja ale jest strasznie twardy.
Czy wystrczy odpowietrzyc hamulce czy to cos powazniejszego?? (i tak mam do wymiany jeden przewod ham.) Dziekuje i pozdrawiam!


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Awatar użytkownika
wvgti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 15:53
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: wvgti » wt gru 30, 2008 15:22

I masz racje. Z wolnymi obrotami u mnie tez tak jest jak odpale auto to stoi na 1000obrotow a jak chwile pochodzi to spada miedzy 2000-3000 i cale auto chodzi. Dodam ze jet to 1.8 90KM LPG


Moj MK2 Fire&Ice by DIVERS
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2206843#2206843

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » wt gru 30, 2008 15:39

wiesz, nie wiem jak to jest dokladnie, ale po jakims czasie ten zawor podcisnieniowy przy aparacie zaplonowym sie otwiera lub zamyka co uniemozliwia trzymanie wolnych obrotow. Nie wiem o co tu dokladnie chodzi wiec sie nie bede wypowiadal.
Jakims tam udzial w wolnych obtotach ma napewno sam aparat zaplonowy ktory podaje impulsy do sterownika( dzieki temu na lekkim gazie auto Ci nie zgasnie) ale podcisnienie tez jest bardzo wazne.


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości