Strona 1 z 1

[MK2 ]Przekaźnik szwankuje

: pn gru 29, 2008 14:28
autor: macho7860
Witam, mam golfa II z silnikiem 1.3 pełny wtrysk benzyna. Od jakiegoś czasu mam problem z przekaźnikiem o nr 67 w załączniku załączam schemat jaki jest narysowany Obrazek Obrazek na tym przekaźniku. Przy zimnym silniku pływają obroty a przy ciepłym ten przekaźnik odcina dopływ prądu na ułamki sekund i to jest powodem ze silnik przerywa, po pewnym czasie jak tak silnik zaczął przerywać zaczęła się zapalać czerwona lampka kontrolna od oleju i miga przez cały czas z inną częstotliwością zależy po jakiej drodze jadę. Olej w skrzyni i w silniku jest. Mam świeżo wymienione oleje, wszystkie filtry, paski itp. rzeczy Już nie mam pojęcia co mam robić. Przejrzałem cały układ paliwowy, wymieniłem świece, kable, palec przerywacza w kopułce. Byłem u kilku mechaników i jeden powiedział mi że to jest wina stacyjki(auto normalnie chodzi, wszystkie światła działają), drugi powiedział że gdzieś masy nie ma, a trzeci najbardziej prawdopodobnie rzekł iż to może być problem z komputerem. Więc nie wiem co robić.

: pn gru 29, 2008 17:43
autor: agrala
to jest przekaznik od pompy paliwa
ma podawany na cewke plus ze stacyjki a minus podaje komputer
jezeli puszcza w czasie jazdy a przekaznik jest sprawny to albo jest uszkodzona kostka stacyjki albo kompyter szwankuje
sprawdz okablowanie pomiedzy przekaznikiema komputerem i przekaznikiema stacyjka
proponuje tez sprawdzic przekaznik od sterowania komputera (gniazdo R3)- jezeli on puszcza to komputer nie dostaje zasilania i nie zalacza przekaznika od pompy

: pn gru 29, 2008 17:57
autor: macho7860
Dzięki serdeczne za tą podpowiedz sprawdzę i powiem czy to było to. Nie wiesz kto ma może książkę do VW II 90 r. 1.3 może być w formacie word'a lub pdf?

: pn gru 29, 2008 18:20
autor: agrala
mam ksiazke ala moa ok 78 mega
jak znasz jakis dobry sposob zeby sie znalazla u ciebie to pisz
mozesz zewrzec te grube piny na przekazniku i zobaczyc jak wtedy autko chodzi