Słaby silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Słaby silnik

Post autor: Himen88 mk4 » ndz gru 28, 2008 23:53

Witam mam taki problem z moim mk4 1.6 100KM od pewnego czasu silnik jest jakby słabszy na niskich obrotach a gdy dochodzą do 4800-5000 auto całkowicie przestaje ciagnać i obroty zostaja na tym poziomie.Juz na drugim biegu to jest odczuwanle bo rozumiem że na piątym biegu to mogło by już być normalne.

Nie tak dawno temu miałem wymieniane sondy lamdba i czyszczona przepustnice oczywiście była ustawiana później. Wymieniłem ostatnio filtr powietrza bo myślałem ze może to przez niego.

Aha i jeszcze w granicach 1800-2200 rpm gdy chce utrzymac stałą prędkość więc mam przycisnięty lekki gaz to auto zaczyna szarpać.Trwało to juz jakiś czas ale teraz sie nasiliło. Ale myśle że to inna sprawa.

Ma moze ktoś pomysl co moze być z nim nie tak? Z góry dzięki za odpowiedz.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn gru 29, 2008 01:11

sprawz katalizator i pompe paliwa oraz filtr paliwa.



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » pn gru 29, 2008 01:19

A jak to konkretnie sprawdzić?? są jakies łatwe "domowe" sposoby??chodzi mi o kata i pompe



zeshky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt mar 28, 2008 19:10
Lokalizacja: piła

Post autor: zeshky » pn gru 29, 2008 13:51

ja miałem podobne objawy: auto ciężko zapalało, jak już zapaliło to nie miało mocy, a w okolicach 2000 obr szarpał jak dziki, dopiero powyżej jakoś jechał.

Powodem okazały się zaśniedziałe złączki od czujnika halla - przeczyściłem, dałem WD40 i auto śmiga jak marzenie.

Proponuje najpierw to sprawdzić zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać - byćmozę niema sensu ładować się w niepotrzebne koszty.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 13:52 przez zeshky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn gru 29, 2008 15:40

W moim przypadku okazało się, że zapchany był końcowy tłumik. Objawy identyczne. Sprawdź drożność układu wydechowego: katalizator i tłumiki


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn gru 29, 2008 16:08

wcześniej zrób diagnozę na kompie wówczas jest lepsza orientacja szkoda wymieniać podzespoły bo dojdzie do tego że powymieniasz połowę silnika a usterki i tak nie namierzysz .
Według mnie poddaj kontroli przepływomierz
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 16:09 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » pn gru 29, 2008 22:41

Po nowym roku pewnie pojade go zdiagnozowac co i jak..Ale autko odpala bez problemu..właśnie coś mi sie tak wydaje ze z wydechem bedzie coś nie tak albo tak jakby za mało paliwa dostawał.

A ten czujnik halla gdzie sie dokładnie znajduje??



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » wt gru 30, 2008 10:56

A tak przy okazji to jakie proponujecie wydechy do czwórki?Miałem dwa razy środkowy bosala i niestety niemiłe wspomnienia,jeden w seacie po miesiącu oderwała się cała rura od tłumika i trzeba było spawać na nowo



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » śr sty 07, 2009 19:54

Witam koledzy:)byłem dzisiaj z autkiem u mechanika i sie okazało ze katalizator sie skruszył. Został wybebeszony i autko jeździ jak nowe:) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw sty 08, 2009 19:28

A ile kilometrów ci mineło jak się rozpadł, tak z ciekawości?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » pt sty 09, 2009 00:03

hmm mysle ze gdzieś z 1500 km tak zrobiłem. dość troche sie z tym męczyłem.Ale teraz auto śmiga jak nowe tylko troszke głośniejsze jest.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob sty 10, 2009 02:04

Ojej ;) pytałem przy jakim przebiegu cię dotknęło padnięcie katalizatora :) Bo mi kruszynka 97tys. cos coraz bardziej opornie chodzi a tłumiki całkiem świeże. Obawaim się, że też mnie czeka katalizator w robocie


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » ndz sty 11, 2009 00:43

aaaa to w takim wypadku katalizator miał 155tysi..jak padł..Tylko mam nadzieje ze nie bedzie coraz głośniej chodził..



ranek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 18:03
Lokalizacja: Stetinum
Kontakt:

Post autor: ranek » czw sty 15, 2009 00:27

Mam pytanko, czy to szarpanie ustało bezpośrednio po naprawie katalizatora?


Aktualnie podpisu brak

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 394 gości