[mk3]co można spartolić przy rozrządzie?
: pt sie 12, 2005 23:51
witam
golf mk3 1.4 benz.
szukałem tematów o rozrządzie i znalazłem troche informacji ale nie zupełnie to czego szukam
a dokładniej : zmieniałem jakiś czas temu pasek rozrządu i pompe wody , od tamtego czasu silnik dziwnie mi pracuje, z tego co wyszukałem na forum to przesunięcie paska o jeden ząbek spowoduje większe spalanie i zamulenie silnika, u mnie nie odczułem spadku mocy (choć moze i osłał ale tego nie wyczułem ) a silnik po rozgrzaniu dziwnie pracuje na wolnych obrotach , co chwila trzęsie nim, tak jakby chciał zgasnąć (choć nie aż do takiego stopnia) ale zachowanie podobne, tak jakby momentami dostawał mniej paliwa , choć wydaje mi sie , ze może być to spowodowane źle złożonym rozrządem
miał ktoś podobny przypadek ?
dodam , ze specjalnego wzrostu zurzycia paliwa nie odczułem ,ale albo mi sie wydaje albo faktycznie troche więcej pali
silnik poprostu nie pracuje równo tak jak powinien
przy zmianie rozrządu zmieniałem także skrzynie i całe kompletne sprzęgło , choć myśle , ze to nie miałoby zadnego wpływu na prace silnika
jeśli juz to czy duzo jest roboty zeby sprawdzić czy jest ustawiony prawidłowo i ewentualnie poprawienie tego?
dzięki za pomoc
golf mk3 1.4 benz.
szukałem tematów o rozrządzie i znalazłem troche informacji ale nie zupełnie to czego szukam
a dokładniej : zmieniałem jakiś czas temu pasek rozrządu i pompe wody , od tamtego czasu silnik dziwnie mi pracuje, z tego co wyszukałem na forum to przesunięcie paska o jeden ząbek spowoduje większe spalanie i zamulenie silnika, u mnie nie odczułem spadku mocy (choć moze i osłał ale tego nie wyczułem ) a silnik po rozgrzaniu dziwnie pracuje na wolnych obrotach , co chwila trzęsie nim, tak jakby chciał zgasnąć (choć nie aż do takiego stopnia) ale zachowanie podobne, tak jakby momentami dostawał mniej paliwa , choć wydaje mi sie , ze może być to spowodowane źle złożonym rozrządem
miał ktoś podobny przypadek ?
dodam , ze specjalnego wzrostu zurzycia paliwa nie odczułem ,ale albo mi sie wydaje albo faktycznie troche więcej pali
silnik poprostu nie pracuje równo tak jak powinien
przy zmianie rozrządu zmieniałem także skrzynie i całe kompletne sprzęgło , choć myśle , ze to nie miałoby zadnego wpływu na prace silnika
jeśli juz to czy duzo jest roboty zeby sprawdzić czy jest ustawiony prawidłowo i ewentualnie poprawienie tego?
dzięki za pomoc