Strona 1 z 2

koniec katalizatora

: sob gru 27, 2008 17:48
autor: prezesik25
witajcie. skonczyl mi sie katalizator, jest glosno pod podloga z przodu. tlumiki zmieniane rok temu, wczesniej byl sportowy ulter, a zamiast srodkowego rura przelotowa. obecnie mam srodkowy tlumik jakis tanszy, a koncowy bosal. w poniedzialek jade do tlumikarzy, co radzicie wstawic? nie chce strumienicy bo chce miec cicho w aucie. ps sorki za bledy, ale nie mam dostepu do komputera i pisze z komorki.

: sob gru 27, 2008 18:18
autor: Adamtd
ja kiedys (chyba z dwa lata temu) wstawiłem dośc tani zamiennik ceramiczny (niestety nie pamiętam producenta...)i jestem zadowolony

: sob gru 27, 2008 19:27
autor: prezesik25
Podejrzewam, że zawartość katalizatora już dawno została w starym tłumiku sportowym, przechylając go sypało się coś w środku. Czy jak wstawię rurę to będzie ciszej? A może wstawić jakiś dodatkowy krótki tłumik środkowy...

: sob gru 27, 2008 19:56
autor: szyki
etka podaje, że w mkII w miejsce katalizatorów montuje się tłumiki.

podejrzewam, że przy mkIII będzie tak samo.
oczywiście, wspawanie rury nie będzie szkodziło, ale napewno wstawiając dodatkowy tłumiczek będziesz miał ciszej.

: sob gru 27, 2008 20:00
autor: Wałek
strumienicę

: sob gru 27, 2008 22:11
autor: prezesik25
Szyki dzięki za pomoc, zobaczymy co mi zaproponują tłumikarze. ps. Fajny podpis z tym złotem :)

: sob gru 27, 2008 22:25
autor: dziejo
osobiscie usunąłem kata wstawiłem rurkę wzmocnioną jest ok :bigok: czy głosniej ?? nie zauwazyłem zbytnio róznicy na plus jedynie to tak jakby się lepiej wkrecał od dołu na obroty

: ndz gru 28, 2008 14:11
autor: sle
zrobiłem to samo co dziejo, i te same rezultaty. Zwiększenia głośności nie zauważyłem jakiejś znaczącej, a z wkręcaniem się nastąpiła poprawa. Zrobiłem kilka pomiarów ze stoperem w ręku przed i po i była różnica. Tak więc nie teoretyzuję tutaj tylko tak właśnie było.

: ndz gru 28, 2008 15:58
autor: prezesik25
Ja jednak wstawię podobnej długości co katalizator jakiś przelotowy tłumik, mam nadzieję, że tłumikarz coś znajdzie. Przy okazji zmienię łącznik elastyczny.

: ndz gru 28, 2008 17:07
autor: Mavrick
Wstaw strumienice. Ja mam i chodzi elegancko:D. I wcale nie jest glosno:P

: ndz gru 28, 2008 17:49
autor: IGI84
dobrze koledzy radza wstaw strumiennice sam takowa posiadam golf 1,3 gaznik powiem Ci ze spalanie gazu na trasie spadlo o 0,5 litra na 100km czyli pali mi obecnie 7,5 litra gazu a glosniejszej pracy niezauwazylem strumiennica kosztowala mnie 50 zl i drugie tyle montaz czyli 100zl czyli jest roznica w cenie miedzy katalizatorem a strumiennica pozdro :)

: ndz gru 28, 2008 18:03
autor: sas_gti
strumienicowi mitomani precz!


"Ja wam mowie ! Wstacie tam ............ (uzupełnić wedle upodobań lub wyznawanej wiary w cokolwiek, moze byc mitologia grecka lub kriszna) bo ja tak mam i jest zayebiscie !! :helm: "
to taka uniwersalna porada którą sobie można w dupę wsadzić za przeproszeniem.

: ndz gru 28, 2008 19:15
autor: koszu_sk
Pierwsza sprawa to sprawdź czy masz katalizator wbity w dowód rejestr. bo jak masz to coś tam musisz wstawić co będzie udawało katalizator, inaczej możesz mieć problemy przy przeglądach (ale nie musisz a upierdliwych kontrolerów jest mnóstwo) a jak nie masz wbitego to róbta co chceta, ja mam przelot i nie narzekam, delikatnie tylko daje basikiem na wolnych obrotach bo mam płaską końcówkę na wydechu.

: pn gru 29, 2008 06:27
autor: IGI84
no fakt zapomnialem dodac iz moja strumiennica jest w obudowie katalizatora :D pozdro