pytanie odnośnie 16v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

pytanie odnośnie 16v

Post autor: zorro89 » sob gru 27, 2008 16:39

Mam takie pytanie.. obrucilo mi panewke na wale i juz wal jest zmasakrowany wiec musial by isc do szlifu i korba tez ale mam do załatwienia wał razem z korbami i panewkami z 1.8 RP a pasuje napewno

mam teraz takie pytanie czy ten wał i panewki wytrzymią w takim silniku jakim jest 16v?

czy sie nie ma sensu w to bawić??


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz gru 28, 2008 02:01

jestem przekonany że skoro są takie same to będzie ok . ale jeszcze jedno pomierz obejrzyj zwarz wały moze byc inna waga zwróć uwagę na oznaczenia są nabite na wale. sprawdz smarowanie silnika bo bywa tak że sytuacja moze sie powtórzyć .



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 28, 2008 11:26

woj-tek pisze:sprawdz smarowanie silnika bo bywa tak że sytuacja moze sie powtórzyć .
jak mu kiedys pisałem zeby posprawdzał to olał sprawe i ma zonka :helm:
zorro89 pisze:wał razem z korbami i panewkami z 1.8 RP
wały teoretycznie takie same i wytrzymać powinien... ale korby to sobie popatrz czy takie same


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: zorro89 » ndz gru 28, 2008 11:29

ok to posprawdzam.. ale podejzewam ze to była wina pompy olejowej skoro 2 razy sie to samo stało ale czemu cisnienie nie swiecillo to nie wiem.. ktos mi jeszcze mowil ze moga byc zapchane kanaliki olejowe w bloku czy cos mozliwe??


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 28, 2008 11:41

zorro89 pisze:ktos mi jeszcze mowil ze moga byc zapchane kanaliki olejowe w bloku czy cos mozliwe??
i ten sam ktoś Ci pisał żebyś sprawdził ciśnienie czy niejest zaduże... bo jak jest zaduze to na bank gdzies coś zapchane. A jak jest ciśnienie zaduze to sie kontrolka nie zapali bo pali sie tylko wtedy kiedy jest zamałe.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: zorro89 » ndz gru 28, 2008 11:42

CSR_GTI, to teraz juz wiem :bigok:

[ Dodano: 28 Gru 2008 10:43 ]
jak obrucilo pierwsza panewke od strony pasków rozrządu kumpel mi powiedzial ze raczej pompa bo tam jest najsłabsze cisnienie


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz gru 28, 2008 11:43

szkoda że dopiero teraz :bigok: a nie zanim sie panewka posypała :bigok:

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
zorro89 pisze:jak obrucilo pierwsza panewke od strony pasków rozrządu kumpel mi powiedzial ze raczej pompa bo tam jest najsłabsze cisnienie
mogło by tak być... równie dobrze mogło sie syfu nabrać już w kanalikach... ale to nie jest jedyny przypadek włąśnie z tą panewką bo co słysze od znajomych albo sam rozbieram to własnie ta panewka dostaje po dupie.


18K4F inside... RWD car :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości