Pytanie o G22 - czujnik prędkości/ impulsator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Pytanie o G22 - czujnik prędkości/ impulsator

Post autor: Jacek75 » sob gru 27, 2008 15:43

Witam, prędkościomierz spada nie raz do zera w trakcie jazdy po łukach. Wnioskuję na podstawie postów uszkodzenie G22 w skrzyni biegów, mimo prawidłowej pracy paliwomierza.
Pytanie brzmi: jaki kod części do zamówienia?
przy silniku 1,6 16V BCB skrzynia ERT 5 biegów ręczna (2003 rok)
Czy pasują części od Skody (są tańsze i łatwiej dostepne)? W sieci widziałem impulsatory o takim samym wygladzie i kodzie dla skody i vw.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

marekx2710
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
Lokalizacja: roztocze
Kontakt:

Post autor: marekx2710 » sob gru 27, 2008 23:45

Witam. Mam ten sam problem i kiedy dzwoniłem do sklepu z zapytaniem o część to sprzedawca powiedział że zamówi bez problemu ale musi znać nr nadwozia bo po tym numerze dobierają część. Być może miał rację może czujnik źle dobrany będzie błędnie wskazywał nie wiem ale lepiej nie ryzykować.



Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 00:07

Nr. częsci to 1H0919149C cena 144 w ASO


VW Klub Polska #203

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr gru 31, 2008 11:38

Czujnik rzeczywiście ten, dzięki punkt dla Ciebie. Muszę jeszcze sprawdzić same kable i styki wcześniej. Ale to zabawa na garaż lub ciepełko. O ile się orientuję muszę wyjąć akumulator żeby dostać się do drugiego końca kabla.

[ Dodano: 12 Sty 2009 09:55 ]
Witam, problem aktualny po wyminaie impulsatora objaw występuje rzadziej ale występuje.... wtyczka do czujnika ok. Ktoś wie gdzie szukać końców kabli w celu stwierdzenia słabej masy lub coś wtym stylu (zasilanie, masa). Czy wyjście z czujnika idzie bezpośrednio do tablicy wskaźników?

[ Dodano: 19 Sty 2009 18:50 ]
Walka trwa dalej: Punkty masy sprawdzone, tablica przyrządów też.
Okazuje się, że: kabel masowy 3 pin od wtyczki prawdopodobnie przerwany gdzies w miejscu wejscia do grubszej wiązki pod akumulatorem. Faza III wyjęcie akumulatora i w przypadku klapy dublowanie kabla od wtyczki gdzieś do masy...


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości