no ten niebieski czujnik moze to wszystko powodowac, jakby co to ceny w sklepach tego czujnika wachaja sie od 20 zl do 40
druga rzecz to silniczek krokowy
a trzecia to moze byc sonda skoro to sie dzieje tylko na gorącym silniku
zobacz tez czy jak jest nagrzany i dasz mu troche gazu to czy dymi z rury
VW GOLF II 1,8 90KM (RP) - Problem z wolnymi obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak jest uwalony niebieski czujnik temperatury to tez tak moze sie dziac sprawdz czujnik :odlaczone zlacze zasilanie 5V , opor przy 20 stopni 2000 - 3000 ohm , przy 90 stopni 200 - 300 ohm, druga rzecz jak obroty ci spadna tak nisko to odlacz sonde jezeli to sonda siadla to obroty wejda w normalny poziom jak bez zmian to sonda jest ok, jeszcze mozesz sprawdzic co jest przez kody blyskowe:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zyj kolorowo :)
- qhr
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 13:38
- Lokalizacja: Pruszków*WPR*Miasto Prywatne
- Kontakt:
witam. Ja mam podobna sytuacje, problem ale.... odwrotna!! jak sie nagrzeje to obroty mi skaczą na 1100 1200 zalezy od tego jak długo jechałe i jaka temperatura. To bardzo irytujace i pali mi wtedy wiecej! Moze mi tos podpowie czy to moze byc to samo czyli sonda albo czujniki czy moze mam szukac gdzie indziej??Bardzo prosze o pomoc. ajuto
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Może od silnika krokowego, ale pewności nie mam.slonko pisze:Czarna podlaczana jest do takiego czarnego prostokątu. I moje pytanie co to jest ten czarny prostokat. Bo ostatnio zdarzylo mi sie ze obroty stanely na ok 1800 i nie chcialy zejsc, aale jak odlaczylem te wtyczke to auto nie zgaslo, tylko obroty spadly ladnie do ok 900. Od czego jest ta wtyczka ktora odlaczylem?
Ja mam podobnie i jade w tym tygodniu podłączyć VAGA, może coś pokaże.w prawdzie dzieje mi sie to rzadko, ale mnie to wkurza, że na wolnych obrotach czasem zgasnąć potrafi.
Słyszałem, że można spróbować przczyścić silnik krokowy i może pomóc, ale nie wiem jak się do tego zabrać.
Black
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
slonko pisze:Dziwnym zbiegiem okolicznosci spadanie obrotow zniknelo. Wszystko jest ok nawet jak sie porzadnie nagrzeje. Inne pytanie. Do wtrysku dochodza dwie wtyczki. Z przodu brazowa, z prawej strony czarna. Czarna podlaczana jest do takiego czarnego prostokątu. I moje pytanie co to jest ten czarny prostokat. Bo ostatnio zdarzylo mi sie ze obroty stanely na ok 1800 i nie chcialy zejsc, aale jak odlaczylem te wtyczke to auto nie zgaslo, tylko obroty spadly ladnie do ok 900. Od czego jest ta wtyczka ktora odlaczylem?
czarna jest od potencjometru przepustnicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 149 gości