Strona 1 z 1
mk4 silnik 1.4 16v
: pt gru 26, 2008 20:36
autor: hadi
po podłączeniu pod komputer wykazał błąd czujnika obrotów silnika po wykasowaniu błąd powracał wymieniłem czujnik nic nie pomogło mechanik stwierdził ze musze jezdzić max do 4000obr/min to błąd nie będzie się pojawiał i faktycznie do 4000 błędu nie było powyżej błąd powracał ale jak odpalał ciężko tak odpala na forach wyczytałem ze może to być również błąd czujnika temp. silnika wymieniłem nic nie pomaga oczywiście świece wszystkie filtry tez wymieniłem proszę pomóżcie ręce już mi opadają pozdrawiam i z góry dziękuje hadi
: pt gru 26, 2008 23:11
autor: spawacz
jaki to motor? mogl ci sie rozżad lekko przestawic jezeli to jest 16V , i dlatego "wpada" zaplon ciezko pali bo za pozo sie zaworki otwieraja.
: sob gru 27, 2008 02:02
autor: cobreti7
hadi, odme czyściłeś?
: sob gru 27, 2008 02:17
autor: Bajer
Kolego w glowicy masz drugi czujnik polożenia i obrotów - ale walka rozrządu. Troszke malo informacji podaleś żeby cos więcej powiedzieć. Albo podaj więcej info. "kod blędu jaki vag pokazuje, albo na chybil/trafil wymień ten czujnik.
koszt czujnika w ASO ok.150 zl
jak podasz więcej danych auta to skataloguje Ci ten czujnik i podam dokladną cene
: sob gru 27, 2008 14:22
autor: hadi
w poniedziałek mam wymienić rozrząd i zobacze jeszcze tę odme dam znać czy się coś polepszy i dzięki a czujnik to jest engine speed sensor g28
pozdrawiam
: sob gru 27, 2008 15:29
autor: Bajer
G28 to faktycznie czujnik walu korbowego. Czujnik walka rozrządu to G40.
Jeźeli sama wymiana nic nie pomogla to zostaje jeszcze okablowanie / ecu / żadziej tarczka na wale korbowym.
: sob gru 27, 2008 18:12
autor: sas_gti
jak blad pojawia sie na kazdym czujniku powyzej 4 tys obrotów to moze pozaginane są łopatki wirniczka?
: pn sty 05, 2009 01:15
autor: hadi
witam sorki ze tak póżno odpisuje ale dopiero dzisiaj doszedłem do ładu z tym silnikiem wyczysciłem odme strasznie zawalona następnie wyczyściłem przepustnice osad jak smoła trudny do usunięcia ale przełomem była wymiana pasków rozrządu okazało się ze górne duże koło miało luz na klinie i to dosyć duży trzeba było załorzyć nowe po złorzeniu odpala za każdym razem
tak więc dziękuje za pomoc i pozdrawiam
: sob lut 28, 2009 22:54
autor: chemiksh
Czy mozliwe ze golfik 1.4 nie mial wymienianego rozrzadu przy przebiegu 150 kkm?