Strona 1 z 2
pobiera mi ciagle plyn chlodzacy golf3 POMOCY?????????????
: pt gru 26, 2008 13:29
autor: basinio1809
Witam wszystkich. mam golfa 3 1.4 benzyna gaz 5 letnia instalacja gazowa. juz kiedys pisalem tutaj w podobnej sprawie ciaglego wycieku plynu chlodzacego. otóż jest taka sprawa cieklo mi z krućca bo byl troche pekniety ciagle sie pocilo. teraz wymienilem i jest dobrze nic nie cieknie. Ale jak plyn ubywalo tak dalej ubawa po przejechaniu 25 km z przerwami ubywa mi tak 150-200 ml plyny ja juz nie mam glowy do tego gdzie to moze uciekac??????? codziennie rano musze sprawdzac i dolac i jak otwieram korek powolutku to straszniee syczy powietrze na zimnym silniku z tego zbiorniczka tak musi byc
???? pod korkiem od oleju mam takie maslo i pod pokrywa tez jest tego duzo. Ale ja malo jezdze w ciagy 2 miesiecy zrobilem 1100 km. Raz tylko w trasie 70 km. a tak to malo po 20km. Nie raz auto stoi 3 dni nie uruchamiane. To maslo pod pokrywam to chyba jest od tego ze auto jest nie dogrzane i zejdzie to jak w trasie sie go pogoni ale czy napewno??? moze do oleju sie dostawac ten plyn chlodzacy???? uszczelka pod glowica w papierach byla wymieniana 4 lata temu. ale to nie wiadomo czy ktos zaufany to sobie wpisal. Powiedzcie co ja mam z nim robic bo na plyn zbankrutuje i nigdzie w trase pojechac przez to nie mozna:(( dziekuje za wyrozumialosc staralem sie to dokladnie przedstawic.
: pt gru 26, 2008 13:36
autor: golfik88
ja obstawialbym uszczelke pod glowica, jak nigdzie nie widac wyciekow, podobna sytuacje mialem w mazdzie autko mialo byc super a zaczelo sie od ubywajacego w zawrotnym tempie plynu chlodzacego

po sprawdzeniu chemicznie plynu okazalo sie ze to uszczelka

: pt gru 26, 2008 14:27
autor: prezesik25
Potwierdzam padniętą uszczelkę pod głowicą, sam to już przerabiałem. U ciebie płyn poszedł do układu smarowania, pod wpływem temperatury olej łączy się z płynem tworząc tzw kawę z mlekiem pod korkiem wlewu oleju. Wymieniaj czym prędzej.
: pt gru 26, 2008 14:44
autor: wolfzan
prezesso pisze:Potwierdzam padniętą uszczelkę pod głowicą, sam to już przerabiałem. U ciebie płyn poszedł do układu smarowania, pod wpływem temperatury olej łączy się z płynem tworząc tzw kawę z mlekiem pod korkiem wlewu oleju. Wymieniaj czym prędzej.
Miałem to samo. Poszła uszczelka pod głowicą: wymieniaj jak najszybciej.
: pt gru 26, 2008 14:46
autor: basinio1809
panowie sprawdzilem wlasnie auto podnioslem go do gory. i samym rogy na dole w chlodnice widze ze znacznie kapie i jest mokre chlodnica jest poobijana na dole. iec chlodnica jest napeno nie szczelna ale czy powaznie czy da sie to zalepic jakos czy stosowac jakis zageszczac ????? czy to aby uszczelka czy moze jednak ta chlodnica?????????
: pt gru 26, 2008 15:22
autor: GTI KR
basinio1809 pisze:zy da sie to zalepic jakos czy stosowac jakis zageszczac ?????
nie tosuj tego bo bedzie kupa
wolfzan pisze:Potwierdzam padniętą uszczelkę pod głowicą, sam to już przerabiałem. U ciebie płyn poszedł do układu smarowania, pod wpływem temperatury olej łączy się z płynem tworząc tzw kawę z mlekiem pod korkiem wlewu oleju. Wymieniaj czym prędzej.
nie koniecznie jesli jest tylko pod *#cenzura#* wlewu oleju i pod deklem to nie koniecznie. Wazne co sie znajduje w misce olejowej jesli tam jest kawa z mlekiem to rzeczywiscie poszedl plyn do oleju. Jak auto jezdzi naq krutkich dystansach to moze sie osadzac na kurku.
Jednak jesli w misce olejowej jest ten syf to lepiej tak nie jezdzij
pozdr
: pt gru 26, 2008 15:30
autor: basinio1809
jesli tego syfu nie bedzie w tej misce olejowej tochlodnica jest do wymiany bo tam cieknie bo widac jak spradzalem, robic ja czy nowa??? co bardziej kosztowne???
: pt gru 26, 2008 15:34
autor: GTI KR
ja bym wymienil pozatym zalezy jak duze uszkodzenie chlodnica nie powinna byc droga. mysle ze jakies 100-150zl
: pt gru 26, 2008 15:40
autor: edzio
pewnie ,że wymienic ,bo za chwilę zgubi całkiem płyn i nawet nie zauważysz kiedy i jeszce silnikowi się dostanie.
: pt gru 26, 2008 15:42
autor: wojtas.l
kup nową chłodnice i nie baw sie w jakieś cuda środki (od tego są POdobno inni w tym kraju - chociaż jakoś tego nie widać

) jak masz troche czasu to i sam ją wymienisz.
Miałem to samo ...
: pt gru 26, 2008 17:02
autor: robertoo19
ostatnio mialem taki sam problem z wyciekiem z chlodnicy.. kupilem za 4 zl taki lepik ktory wsypuje sie do plynu chlodniczego.. dziala do dzis

a kapalo niezle.. myslalem ze to pogorszy prace ukladu ze go >>zamuli.. nic takiego sie nie dzieje.. jesli tak jak ja nie masz na nowa chlodnice kup ten lepik.. powinienes dostac w kazdym motoryzacyjnym..
: pt gru 26, 2008 19:03
autor: golfik88
kolego zmieniaj chlodnice i po klopocie

(mam nadzieje

)
: pt gru 26, 2008 20:04
autor: albert1973
-napisales ze jak odkrecasz korek od plynu to syczy,ze na korku oleju masz ala maslo -uszczelka pod glowica psuje sie 1-miedzy tlokami a plaszczem wody-wtedy masz podcisnienie w wyrownawczym i tracisz plyn (zapewne jak odpalisz to za autem zadyma z pary),moze tez wydmuchac ja w miejscu miedzy plynem a ojejem i masz wtedy plyn w misce olejowej-stad ta maz na korku-wiec wszystko wskazuje na uszczelke pod glowica
: pt gru 26, 2008 22:42
autor: siwyBT
moze pompa wody ?