Strona 1 z 1

Szarpie podczas jazdy oraz drga karoseria:)

: śr gru 24, 2008 16:13
autor: raf1al
A przy ruszaniu potrafi szarpnąć im wyższe obroty tym mniejsze szarpnięcia , przy odejmowaniu gazu zwłaszcza na 1 i 2 tez szarpie (skacze) :(
Na koniec od czasu do czasu drga karoseria na wolnych obrotach :(
obroty jak wryte na 900 sprzęgło nowe przed wymiana nie wiem jak było bo był automat!

jak na razie jedyny plus manuala to to ze spalanie spadło!

: śr gru 24, 2008 16:16
autor: chosen
raf1al, najpierw ortografia kolego, zmien to słowo w temacie bo razi jak cholera...

: śr gru 24, 2008 16:17
autor: raf1al
chosen pisze:raf1al, najpierw ortografia kolego, zmien to słowo w temacie bo razi jak cholera...
dzieki :jezor:

: śr gru 24, 2008 16:34
autor: blueregard
niestety nie pomoge ale hi5 za ,,trzesie buda" :rotfl:

wesolych :balwan:

: śr gru 24, 2008 16:42
autor: To_mas
poduszki pod silnikiem i skrzynią sprawdź

: śr gru 24, 2008 16:43
autor: raf1al
To_mas pisze:poduszki pod silnikiem i skrzynią sprawdź
no spoko

a jakieś inne objawy szarpania podczas jazdy mogą być?

: śr gru 24, 2008 17:44
autor: aroarus
może świece sprawdź, u mnie też szarpało i "budą trzęsło" jak 150 i okazało się ze jeden baniak nie chodził

: śr gru 24, 2008 17:57
autor: macosmail
Napięcie paska rozrządu sprawdz, jak bardzo luźny też może szarpać na niskich obrotach. Pozdrawiam.

: śr gru 24, 2008 20:58
autor: raf1al
aroarus pisze:może świece sprawdź, u mnie też szarpało i "budą trzęsło" jak 150 i okazało się ze jeden baniak nie chodził
nowe beru

[ Dodano: 24 Gru 2008 19:58 ]
macosmail pisze:Napięcie paska rozrządu sprawdz, jak bardzo luźny też może szarpać na niskich obrotach. Pozdrawiam.
pasek OK

: czw gru 25, 2008 01:38
autor: Jacenty85
Nie chcę się tu wymądrzać bo jak na razie tylko kilka RPków przeszło przez moje łapki i to w bardzo krótkim okresie czasu ale kolega napisał że "obroty równe na 900" Tak się składa, że każdy prawidłowo wyregulowany RPek delikatnie reguluje obroty według "wskazań sondy"o czym mówią nawet instrukcje serwisowe...Mało który też nie drga żeby delikatnych wibracji pracy silnika nie było czuć np na fotelu (minimalnie) dlatego drganie jako samo zjawisko jest ciężkim zjawiskiem do porad. Pojecie to jest względne. Kiedy przesiadam się z seata BBY gdzie na wolnych nie wiadomo czy silnik chodzi czy nie do starego RPka to przeżywam szok ale gdy przejadę 500 kilometrów 1.9 D wówczas w RPku czuję się jak w super limuzynie.
Wracając do tematu jeśli chodzi o te drgania proponowałbym dokładnie sprawdzić ustawienia TPS, Zapłon i śrubka na ramieniu przepustnicy...
A teraz tak sobie czytam jeszcze raz ten post i jestem przekonany że winę ponoszą poduszki...przecież wymieniano skrzynię, może źle je spasowano lub podłożono twardawy zamiennik...no różnie...
A tak w ogóle ten początek potraktujcie jako taki mało wartościowy świąteczny wywód.
WSZYSTKIM VWmaniakom WESOŁYCH ŚWIĄT

: czw gru 25, 2008 17:12
autor: raf1al
co do obrotów to delikatnie falują ale jak sam napisałeś jest to norma w RP


jeszcze chciałem dodać ze powyżej 100 szarpie kiera :(