Strona 1 z 2

Mam problem z Golfikiem. Gaśnie podczas jazdy ...Pomóżcie...

: czw wrz 02, 2004 12:17
autor: robrud
Samochód niezależnie od temperatury, od obrotów silnika, czy zima, lato, czy jest zimny czy rozgrzany, pod czas jazdy nagle gaśnie (nie wiem, czy to elektryka, czy paliwo, wtrysk). Nie jest to oczywiście regułą, nieraz jeździ i jest wszystko ok. na wysokich, jak i na niskich obrotach. Ma jednopunktowy wtrysk paliwa, silnik 1.6 rok 1994, model New Orleans, nr silnika ABU 264516, gazu nie ma, jeżdżę na paliwie z Shella ... Jak ktoś wie co to może to prosze o pomoc...

Pozdrawiam :
robrud@o2.pl
[/u][/i]

: czw wrz 02, 2004 12:21
autor: mazurekt
Mam takiego samego. On ma immobi i odcięcie zapłonu. Może tutaj leży przyczyna?

: czw wrz 02, 2004 12:25
autor: robrud
Sprawdzałem, to jest ok. Nagle gaśnie i koniec. Po ok. 3-5 min. odpala i jade dalej.

: czw wrz 02, 2004 14:06
autor: mazurekt
Nie mam pojęcia co to może być. A przed zgaśnięciem nie wydaje przypadkiem takiego dziwnego odgłosu podobnego do pisku w okolicach aparatu zapłonowego?

: czw wrz 02, 2004 14:07
autor: mazurekt
Mój się właśnie boi deszczu. Najpierw szarpie, potem właśnie ten dziwny pisk i sobie stoję. Ale teraz wymieniłem przewody zapłonowe i powinno być OK

: czw wrz 02, 2004 14:22
autor: robrud
Swiece, kable, deszcz, czy słońce, nie ma znaczenia. Tankuje dobre paliwo stacja Shell. Kiedyś spróbowałem dolać denaturatu i jak ręką odjął. Miesiąc spokoju. Następnie samochód oddałem do warsztatu na czyszczenie baku (miałem jakiś drobny piasek, żwirek) i znowu się zaczęło. Teraz denaturat czasem pomoże czasem nie....

Robert.

: pt wrz 03, 2004 07:03
autor: mazurekt
Może pompa paliwa coś zasysa? Spróbuj się do niej dostać, wyjąć i zobacz co jest w zbiorniku. Nie wiem tylkojak w tym samochodzie do tego się zabrać, tzn nie sprawdzałem. Ale wcześniej miałem Nexię i ona na benzynie szarpała w czasie jazdy a na gazie nie. Podniosłem tylną kanapę, wyjąłem taką gumową zaślepkę, odkręciłem 6 nakętek czwórek i pompka była na wierzchu - w sumie 10 minut. Myślę że tutaj nie będzie to bardziej skomplikowane.

: pt wrz 03, 2004 07:24
autor: robrud
Również podejrzewam, że może to być pompa. Dziś rano jadąc do roboty ponownie 2 razy mi zgasł. Nie wiem czy to jest zbieg okoliczności czy nie ale uderzyłem ręką w bezpieczniki i od razu pomogło. Może to przekaźnik od pompy paliwa. Dziś nie dam rady bo wyjeżdżam na weekend ale w przyszłym tygodniu to sprawdze i powiem czy pomogło.
A co do samej pompy to już ją wyciągałem, jest ok.

Pozdrawiam Robert.

: pt wrz 03, 2004 08:43
autor: mazurekt
z ciekawości spytam, ile ci pali?

: pt wrz 03, 2004 08:48
autor: robrud
od 7 - 7.5 l. jeżdżąc spokojnie. pół na pół miasto/trasa.
Jeżdże ok. 70 km dziennie. A Twój ??

: pt wrz 03, 2004 09:00
autor: mazurekt
mój też do ośmiu litrów benzyny, mam też założony od niedawna gaz, i gazu pali 10. Teraz wymieniłem przewody i świece i jeszcze niewiem, ale myślę że gazu spali o litr mniej

: pt wrz 03, 2004 09:04
autor: mazurekt
masz założoną osłonę pod silnikiem? Ja nie mam, chciałem kupić ale gość co sprzedaje powiedział że do tego modelu nie robią bo ma kolektor z przodu i jest z tym problem. A jak przejadę kawałek polną drogą z kałużamii to silnik wygląda nieciekawie

: pt wrz 03, 2004 09:32
autor: robrud
No niestety mam ten sam problem. Słuchaj, a póbowałeś zrobić jakiś lekki tuning ?? Chciałem założyć chipa, ale niektórzy odradzają niektórzy polecają, sam nie wiem. Oczywiście w turbo dieselu chip sprawdza się rewelacyjnie. Ale czy w naszych ?? ..........

: pt wrz 03, 2004 09:42
autor: mazurekt
nic takiego nie robiłem, bo na razie nie mam kasy. Nie wiem też czy to coś da. Ale jest jeden motyw. Szwagier kupił niedawno też takiego golfika, tylko że z ABS-em. Ja swoim jechałem max 170 a jego 185 i pod nogą jeszcze coś tam zostało. Nie wiemy jednak czy był w jakiś sposób podrasowany, bo nie znalazłem nic co by na to wskazywało