Strona 1 z 1

problem za sprzeglem

: wt gru 23, 2008 17:02
autor: andrzej131
witam vwmaniakow.mam taki problem w golfie II.
jestem juz po swapie z 1.3 na 1.6 RF.silnik odpala,pracuje dobrze.ale..
nie da sie wysprzeglic tak zeby wrzucic jakiskolwiek bieg,nawet po naciagniecu linki do oporu.czy to padniety wycisk?pzdr

: wt gru 23, 2008 17:09
autor: Byku21
a skrzynia została ta sama czy inna???ja tak miałem,ale to okazało się,że linka za długa była...

: wt gru 23, 2008 18:18
autor: andrzej131
skrzynia jest ta od RF.a linka wogole inna.ale probowalem scisnac lape przy pomocy sciska stolarskiego i nic...nie wysprzegla wogole

: wt gru 23, 2008 18:34
autor: GTI KR
linka z samoregolatorem czy bez. Jezeli sciskales i nie dzialalo to lipa, tylko kwestia jeszcze tego ile udalo ci sie wcisnac. Ps odkrecales skrzynie patrazyles jak wyglada tarcza i docisk przed wlozeniem??????????? Moze np nie wlozyles łożyska.
pozdr

: wt gru 23, 2008 19:14
autor: Maćkooo
Wg mnie cos nie tak jest z łapą. Opada normalnie na dół gdy sie zdejmie linkę?
Prawdopodobnie trzeba bedzie zdjac dekiel zielony z tyłu skrzyni i sprawdzic co sie tam stało. To narazie sugestia ale nie definitywna.

: śr gru 24, 2008 12:23
autor: andrzej131
GTI KR, linka bez samoregulatora.
i wlasnie nie rozlaczalem skrzyni od silnika,ale chyba trzeba rozbierac :/ chol..ra jasna

: śr gru 24, 2008 13:18
autor: Gangst3R
andrzej131 pisze:GTI KR, linka bez samoregulatora.
i wlasnie nie rozlaczalem skrzyni od silnika,ale chyba trzeba rozbierac :/ chol..ra jasna
Zrobiłem ten sam błąd co ty, nie sprawdziłem sprzęgła przed wsadzeniem silnika. Jak sie okazało po swapie, zaczeło sie ślizgać dość poważnie. Przy wyjętym silniku zdjąć skrzynie to jest 15min. Przy założonym silniku już trzeba sie troche napocić. Mi to wygląda na pęknięty talerzyk który naciska na docisk. U mnie ten tależyk był pęknięty i nie dało się do końca wysprzęglić. Elfekt był taki, że wszystkie biegi wchodziły z delikatnym oporem i niektóre zgrzytały.

: śr gru 24, 2008 14:11
autor: andrzej131
no u mnie wlasnie nie da sie wrzucic zadnego biegu...,
ale dzieki za podpowiedzi wszyskim.
wyjme skrzynie po swietach i napisze co to z tego wyszlo.
nie rozlaczalem skrzyni,bo to niby wszystko mialo byc w porzadku,a poza tym to wogole mial byc 1.8,,ale wtedy nie wiedzialem nawett gdzie szukac oznaczen silnika.
tak to jest,nauczka bedzie

[ Dodano: 25 Gru 2008 17:15 ]
czy isnieje mozliwosc,ze sprzeglo moglo sie skleic jakos ze soba?
wymieniajac rozrzad kupilem pasek i napinacz i kolo zebate do 1.8.a sie okazalo po numerach ze to RF 1.6
i pytanko zeby nowego posta nie zakladac;
czy to sa wspolne czesci?pozdrawiam

: pt gru 26, 2008 20:52
autor: Gangst3R
To wszystko zalerzy od tego do jakiego 1.8 kupiłeś.
Napewno RP i GU mają ten sam rozrząd co RF, PN i reszta 1.6.
A co do "sklejenia" sprzęgła to wydaje mi się to raczej nie realne.
Tak czy siak musisz zdemontować skrzynię i wtedy się wszystkiego dowiesz.

: sob gru 27, 2008 15:51
autor: andrzej131
no chlopaki juz wyszlo wszystko na wierzch.wyjalem skrzynie i ....
tarcza byla przyklejona(przyrdzewiala itp) do wycisku i do tego wygladala na przegrzana.
juz mam nowa takze jak zadziala to napisze i zamkniemy temat.pzdr

[ Dodano: 28 Gru 2008 11:30 ]
wysprzegla,biegi wchodza.zostalo poloski podlaczyc
i pytanko;czy koniecznie musze wymieniac piasty/?

: ndz gru 28, 2008 12:38
autor: wojtek1978
andrzej131, widocznie dlugo stal nieuzywany

: ndz gru 28, 2008 13:40
autor: Maćkooo
andrzej131 pisze:czy koniecznie musze wymieniac piasty/?
A czemu chcesz je wymieniać? Złóż wszystko i bedzie ok.

: pn gru 29, 2008 09:34
autor: andrzej131
Maćkooo, bo to jest swap z 1.3 na 1.6 rf.
i tak gdzies indziej wyczytalem,ze trzeba zmieniac,a zlozylem na poloskach i piastach od 1.3 i pasowalo jakby?wiec zapytalem jeszcze raz