czy to zawieszenie jest jakoś obniżone?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

czy to zawieszenie jest jakoś obniżone?

Post autor: szyki » pn gru 22, 2008 00:25

czy ktoś mógłby mi pomóc zidentyfikować, czy to auto stoi na zupełnej serii, czy może ma trochę niższe sprężyny?


Obrazek

dzięki,
pozdro.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » pn gru 22, 2008 00:27

Wygląda jak seria.. Zobacz jakie tam masz sprężyny jaki kolor i czy sztywno się jeździ :bajer: Widzę że to GTi, czyli o jakieś 2 cm niżej niż CL'ki :)



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » pn gru 22, 2008 00:33

jeździ się dosyć sztywno a sprężyny są czarne bez kropek. nic zupełnie.

przednie sprężyny ciężko ugiąć nawet siadając na błotniku,
tył niestety wymieniłem na niby dobre Lesfjors-y (czy jakoś tak) i mi tył na odbojach usiadł... i szukam czegoś dobrego, do czego mógłbym wrócić.

VwDarek czyli wg Ciebie, to jest seria od GTI?

dodam, że koła to 195/50/15


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn gru 22, 2008 08:26

szyki pisze:jeździ się dosyć sztywno a sprężyny są czarne bez kropek. nic zupełnie.

przednie sprężyny ciężko ugiąć nawet siadając na błotniku,
tył niestety wymieniłem na niby dobre Lesfjors-y (czy jakoś tak) i mi tył na odbojach usiadł... i szukam czegoś dobrego, do czego mógłbym wrócić.

VwDarek czyli wg Ciebie, to jest seria od GTI?

dodam, że koła to 195/50/15
moim zdaniem seria GT/GTI albo obniżenie 40/40; kolor sprężyn nic nie znaczy bo np. Eibacha springi są czarne :cool: . A na co chcesz wrócić seria GTI czy jakieś obniżenie np. 40/40


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » pn gru 22, 2008 11:21

prawdę mówiąc, spodziewałem się, że mnie konstruktywnie skrytykujecie :chytry: za to, że przedstawiłem serię a la CL w GTI... :-)

na tylnych kołach zmontowane są jeszcze dystanse ok 2 cm. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

jeżeli ta wysokość to GTI, to najchętniej wróciłbym właśnie do serii z GTI.

jakiej firmy sprężyny polecacie?
na forum jest pełno porad jakie kupić obniżające 40/40 i więcej, ale nie mogę znaleźć polecanych springów do zwykłego GTI.

czy jest możliwość, że z przodu mam jakieś wzmacnianie o seryjnej wysokości, jeżeli przodu praktycznie nie da się ugiąć używając tylko rąk :-) ??
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 11:23 przez szyki, łącznie zmieniany 1 raz.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

muzykant

Post autor: muzykant » pn gru 22, 2008 13:14

VwDarek pisze:Zobacz jakie tam masz sprężyny jaki kolor
Chłopaki a jak właśnie kolor sprężyn ma się do twardości-

- białe - ekstra twarde
- czerwone - miękkie
- niebieskie - twarde
- czarne - standard
- zielone/żółte - półtwarde

Tak?
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 13:15 przez muzykant, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » pn gru 22, 2008 15:58

słyszałem już kilka opinii, że kolor springów nie łączy się jakoś sztywno z ich twardością.
może być tak, że np. eibachy czerwone będą super twarde, a supersporty w tym samym kolorze zupełnie miękkie.
marki podaję oczywiście tylko przykładowo.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn gru 22, 2008 16:27

- białe - ekstra twarde
- czerwone - miękkie
- niebieskie - twarde
- czarne - standard
- zielone/żółte - półtwarde

Tak?
nie, kolor sprezy nsportowych to wymysł producectów.
Kolor kropek na seryjnych sprzenach ma znaczenie.
muzykant pisze:białe - ekstra twarde
bialy HR jest zajebiscie miekki w porownaiu z np bilsteinem (czarnym)

[ Dodano: Pon Gru 22, 2008 15:28 ]
szyki, wygląda na serię ale jeśli auto ledwo sie ugina to moze coś jest utwardzone. Jesli nie masz pewnosci to nakrec filmik jak nim bujasz i tu wrzuć to ci powiemy na pewno.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pn gru 22, 2008 16:47

no mi sie panowie wydaje ze to raczej nie jest zadne obnizenie tylko raczej seria. No chyba ze jakis gwint podniesiony do gory jezeli jest tak twardy.


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn gru 22, 2008 16:50

no z wyglądu to na pewno nie jest obniżone ale utwardzonej sprezyny chyba z nieruchomego zdjęcia nie poznasz :) ?



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » pn gru 22, 2008 17:02

sas_gti pisze:no z wyglądu to na pewno nie jest obniżone ale utwardzonej sprezyny chyba z nieruchomego zdjęcia nie poznasz :) ?
"nieobniżone", czyli seria z GTI, czy chodzi Wam o serię serię, czyli CL-a?


gwint to nie jest. wymieniałem ostatnio amorki z przodu. niestety, na sprężynach nie ma oznaczeń. zupełnie nic.

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 10:37 ]
według tej foty, przednie sprężyny to według Was serii z GTI, czy jeszcze wyżej?:

Obrazek

w jakiego producenta warto zainwestować, jeżeli chodzi o dobre sprężyny?
czy są w ogóle springi twarde ale o seryjnej wysokości?

pozdro.
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 11:40 przez szyki, łącznie zmieniany 1 raz.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości