szarpie przerywa nici z jazdy gti dohc 16v kr

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pevo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:46
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

szarpie przerywa nici z jazdy gti dohc 16v kr

Post autor: Pevo » ndz gru 21, 2008 19:31

Witam
na temat tego problemu przeszperałem forum, jednak nie znalazłem jednej konkretnej odpowiedzi na meczący mnie problem, a mianowicie...:
strasznie szarpie silnikiem podczas jazdy , na wolnych niby chodzi ok, ale na jałowym jak gazuje to tez słychać ze szarpie i nie chce dojść do odcinki, podczas jazdy szarpie i przerywa jak tylko się troszkę mocniej przyspiesza, jak przyspieszam delikatnie to do 2 tysięcy obr szarpania można uniknąć, dodam ze podmieniałem z drugiego golfa czujnik halla, przewody świece i dalej to samo.Czasami dzieje się tak , ze jak jest już na maxa rozgrzany to jak zgaśnie to ciężko zapalić .
Co moze byc tego najbardziej prawdopodobna przyczyna, dodam , ze silnik to dohc 16 KR i od czego teraz zaczac naprawe?

acha, dodam tez, choc nie wiem czy to przypadek czy nie, ale zglas mi na malej osiedlowej gorce i nie szlo go zapalic, dopiero jak stoczyl sie na rowne to zapalil:)
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 19:36 przez Pevo, łącznie zmieniany 2 razy.



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » ndz gru 21, 2008 22:12

ja kiedys walczylem z BMW e36 1.8 jak na jedynce daqwales ostro gazu to silnik zacynal szarpac i skakac .zaczelo sie od oberwanej poduszki pod silnikiem na skutek czego potargalo rure miedzy przeplywka a silnikiem.na womnych obr bylo oki.na kazdym biegu tez a na jedynce nie szlo jechac .bo jak silnik podrywalo na poduszce to otwoierala sie dziura na tej wlasie rurce.sprawdz to moze tez jakas odma silnika jest sparciala i lapie lewe powietrze. :grrr:



Awatar użytkownika
GziQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 12, 2005 21:58
Lokalizacja: Szczecin-Gryfino
Kontakt:

Post autor: GziQ » pn gru 22, 2008 04:16

hmmm nie jestem pewien ale może coś z pompą paliwa się dzieje nie tak,ja miałem podobne objawy,jak mi paliwa brakło,a co do odmy to raczej nie,mi doslownie oberwała się ze starości i takich objawów to nie było.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn gru 22, 2008 12:41

Sprawdz szczelność wszystkich rurek ukladu dolotowego (nie moze byc lewego powietrza). Jeśli tam jest ok, to zerknij na klapę spiętrzającą rozdzielacza paliwa. Musi chodzić płynnie w całym zakresie ruchu (nie moze sie przycinac). Jesli również klapa jest w porządku to zostaje pompa paliwa. Objawy ktore podajesz są typowe dla zdychającej pompy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Pevo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:46
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: Pevo » pn gru 22, 2008 13:50

Nieszczelność i praca klapy sprawdzone wszystko ok
wczoraj zatankowałem 98 i zmieniłem cewkę, zmiana cewki nic nie dala, po 98 zaczął inaczej chodzić i już przerywanie zaczęło być mniejsze , można jechać przynajmniej, a szarpanie występuje teraz tylko przy bardzo mocnym wciśnięciu gazu, spróbuje jeszcze wymienić filtr paliwa , a potem ewentualnie pompę, choć z ta pompa to może być faktycznie, bo na zewnątrz słychać jak jak cholera, wyje strasznie..
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 13:51 przez Pevo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pn gru 22, 2008 16:31

KR powinien jezdzic na 98. Jak swoim jezdzilem na 95 to wiecej palil i nie jezdzil tak jak na 98. Jezeli chodzi o pompe paliwa to bardzo prawdopodobne. Sprawdz cisnienie jakie daje pod obciazeniem. U mnie jakis matol zalozyl inna i objawy byly takie ze przy 5000tys obr przestawal jechac , szarpal itp na 3 max to bylo 120. Pompe ciezko bedzie ci znalezc wiem po swoim przykladzie. Wogole tam sa dwie pompy paliwa jedna w baku a druga wysokiego cisnienia przed tylna belka. Jak by to nie bylo to to najprawdopodobniej przeplywka. Jesli chodzi o k-jetroniki to na forum specjalista w tej sprawie jest Evolution. On mojego uzdrowil.
ps jak by sie okazalo ze to przeplywka, to mam kompletna razem z termoregolatorem, przewodami i wtryskami za dobra kase. Jak cos to pisz PW
pozdr


BB (borówka, bandit ...)

Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » pn gru 22, 2008 22:51

Pevo pisze:na zewnątrz słychać jak jak cholera, wyje strasznie..
. Miałem to samo tylko że w GTI 8v. Po wymianie pompy (wstępnej tej co jest w zbiorniku)auto płynnie przyśpiesza i jak dam cały gaz to już nie szarpie.Ja dawałem do swojego 250 zł pompa firmy SIEMENS.A jak pytałem o orginał BOSCHA to wołali ok 600zł.
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 22:56 przez Marcin85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt gru 23, 2008 17:16

a przepływka????też często przez nią mogą być problemy...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 256 gości