Padło immo CONLOG .

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Padło immo CONLOG .

Post autor: imp » ndz gru 21, 2008 12:53

Czy ktoś przechodził z was problem z tym ustrojstwem w mk3 ? Do kluczyków dostałem taką zewnetrzną pastylke na 3 piny ,gniazdo gdzie wsadza sie tą pastylką jest pod kolumną kierowniczą wygląda tak :
Obrazek
pastylka wygląda tak :
Obrazek

Działało to tak ze dioda migała ,po wsadzeniu pastylki dioda zapała sie stale i wtedy mozna było uruchomić samochód.
Pastylka padła nie ma zapasowej nikt tego nie chce skopiować .
Decyzja wywalamy IMMO ! Doczytałem na forach że można przeciąć 3 kable wychodzące z centralki immo ( 3 czarne przewody) w kazdym przewodzie są dwa kolejne przewody i nalezy je ze sobą połączyć .
PYTANIE ??
gdzie jest centralka ,od której strony trzeba łączyć przewody ,czy ktos to juz robił ?? bo na forum na palcach jednej ręki mozna policzyć tematy z których nic nie wynika za bardzo.

[ Dodano: Nie Gru 21, 2008 19:40 ]
dotarłem do centralki i kable i wtyczka wyglądają jednak inaczej
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 12:59 przez imp, łącznie zmieniany 3 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: pori55555 » pn gru 22, 2008 20:31

Ja miałem problem ze conlog padł chyba
Poprostu po wsadzeniu pastylki i tak immo sie nie rozbrajał
Sprawdz któryś z tych przekażników te czarne kostki może sie któraś zblokowała i trzeba wymienić na nowy przekażnik
Ja odpuściłem i zamówiłem goscia co mi to wszystko wywalił i teraz juz nie mam tego a że mam multi lock to mi wystarcza.
Powodzenia :bigok:



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pn gru 22, 2008 22:05

chodzi Ci o te dwa przekaźniki które są obok puszki tej czarnej ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: pori55555 » wt gru 23, 2008 00:43

TAAAA :chytry:



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pn cze 21, 2010 21:42

lolex pisze:Panowie sory za odkop ale potrzebuje pomocy czy rozwiazal juz ktos ten problem z wyzuceniem tego immo ?

Kolego rozwiązałem ..trzeba dostać sie po kablach do dwóch klasycznych przekaźników, w naszym przypadku wystarczyło wyciągnąć zegary z deski rozdzielczej. Obydwa przekaźniki należy zmostkować (czyli zamknąć obieg).

Problem leży w braku komunikacji pomiędzy urządzeniem z fotki a pigułką, urządzenie po kontakcie z pigułą zamyka przekaźniki ..tak to działa :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Denisq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 03, 2009 00:57
Lokalizacja: Polonia

Post autor: Denisq » wt cze 22, 2010 23:36

Jeżeli masz dorabiany kluczyk(np. scyzoryk) to go rozbierz i sprawdź czy imo jest na swoim miejscu.. Czasami lubią wypadać.. Jak nie, to pogrzeb ze stacyjką, opis elektryki powienieneś znaleźć w książce..
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 23:41 przez Denisq, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości