Strona 1 z 1
					
				Pytanie o KNOCK SENSOR
				: sob gru 20, 2008 23:57
				autor: Direct
				Witam ....
Mam pytanie czy do mojego DIGI II podejdzie knock sensor z Golfa mk3 ABF .... wiem że wtyczki są inne ale mi chodzi o kwestie parametrów.
dzięki za odpowiedź
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 01:00
				autor: sas_gti
				hmm nie potrafie zinterpretować tych różnic ale najwyraźniej jakieś są
z abfa
 
z digi 2 z PFa 
L czyli długość przewodu można pominąć 
[ Dodano: Nie Gru 21, 2008 00:34 ]
Direct pisze:wtyczki są inne
wtyczki są te same :p
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 13:12
				autor: Direct
				Teraz tylko pytanie czy można czujnik z ABF wpiąć do DIGI II (PF)......czy te 2mV zrobią jakąś dużą różnicę??
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 13:50
				autor: wachelo
				Na dodatek na foto ten z abfa to siemens, a ten z pfa to bosch. Do PFa pasuje czujnik o numerze 054 905 377 z niebieską wtyczką, taki jak Ci wysłałem foto. Te z Abfa mają numer 037 905 377.
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 15:07
				autor: sas_gti
				wachelo pisze:Na dodatek na foto ten z abfa to siemens, a ten z pfa to bosch
 no akurat te na foto to oba firmy FACET,  czy 2mV/g robią rożnićę nie wiem. Na pewno wie to GTO ale nie wiem czy zechce powiedzieć. Myślę że jak poprosisz na priw i my napiszesz jakie są różnice to powie. 
[ Dodano: Nie Gru 21, 2008 14:10 ]
nie sugerujcie się teżkolorem wtyczek w zamiennikach bo do PFa stukowiec FACET raz ma czarną a raz zieloną wtyczkę. Wtyczki we wszystkich stukowcach jakie spotkałem z grypy VAG mają takie same wtyczki. Mowie np o stukowcy z 2e i stukowcu z PF. A patrząc na foto mogę z duzym prawdopodonienstwem stwierdzic ze i ta z ABF jest taka sama. Pozostaje kwestia schematu wewnętrzenego samego czujnika i tej wartości różniącej sięo 2mV/g.
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 17:10
				autor: wachelo
				Skoro to zamiennik FACET, to ok. W każdym razie w przypadku oryginalnych, to kształt pierwszego to siemens, a drugiego bosch. Mam nawet oba teraz przed sobą. W oryginałach kolor wtyczki oznaczał długość kabla. A jej kształt jest zawsze taki sam. Były białe, brązowe, czarne, niebieskie i zielone.
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 17:40
				autor: sas_gti
				no to w zamiennikach FACET chyba nie oznacza bo nieraz z pudełka wyjmuję czujnik z zieloną z nieraz z czarną wtyczką (mowa o tym samym czuniku o tym samym nr i o tej samej długości kabla)
			 
			
					
				
				: ndz gru 21, 2008 18:00
				autor: wachelo
				No to pewnie w zamiennikach robią jak im podejdzie. A tu kolory, może się komuś przyda
Biały 500mm (AAA, AFA),
Niebieski 535mm, (PF, PB, PL, AEK)
Brąz 340mm (ABF, 2E, AAA, AEP)
Czarny jest chyba najkrótszy (ABF)
			 
			
					
				
				: czw gru 25, 2008 10:38
				autor: Direct
				Dzięki śliczne 

 Zapytam GTO ... może akurat powie 

 w końcu święta
 
			 
			
					
				
				: czw gru 25, 2008 11:25
				autor: wachelo
				W ABFie oryginalnie jest brązowy i czarny. Czarny odmówił posłuszeństwa i założyłem niebieski i wszystko śmigało, więc z dużym prawdopodobieństwem nie będzie problemu z tymi 2mV. Ale jak coś, to mam na handel oba czujniki i z PFa i z ABFa 

 
			 
			
					
				
				: czw gru 25, 2008 12:37
				autor: zodiak
				Ten z PF jest minimalnie czulszy, ale według można śmiało zastąpić go tym z ABF. W końcu to nic innego jak mikrofon piezo a ta czułość różniąca się  o kilka procent nie powinna odgywać żadnej roli.
			 
			
					
				
				: czw gru 25, 2008 14:04
				autor: wachelo
				zodiak pisze:Ten z PF jest minimalnie czulszy, ale według można śmiało zastąpić go tym z ABF. W końcu to nic innego jak mikrofon piezo a ta czułość różniąca się  o kilka procent nie powinna odgywać żadnej roli.
Dokładnie