zatarta pompa wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zatarta pompa wspomagania
dziś rano chyba zapiekła mi się pompa wspomagania trochę popiskiwała a kiedy otworzyłem maskę żeby zobaczyć co się dzieje wałek pompy się zatrzymał a z paska poszedł dymek koledzy moje pytanko brzmi czy pompę da się regenerować i czy jak zdejmę pasek klinowy to autem będzie można normalnie jeździć oczywiście bez wspomagania
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
taka pompa która działała do końca i nagle się zatrzymała ma na 90 procent zatare tylko łożysko. Opis wymiany masz w dziale FAQ (łożysko plus simering). Cena tej usługi w specjalistycznym zakładzie od pomp to ok 100-120 zeta plus butelka nowego płynu. Ja tak zrobiłem (demontaż i montaż samodzielnie) i wszystko w porządku. Przebieg auta 300 tys, pompa zatarła sie przy 260.gczester pisze:czy pompę da się regenerować
[ Dodano: Czw Gru 18, 2008 7:18 pm ]
nie masz racji w obu kwestiach. Jeździć można ale jak najkrócej, powiedzmy tyle żeby pompę odwieźć do warsztatu i przywieźć z powrotem.norman pisze:zregenerowac sam nie dasz rady lepiej kupic uzywke na szrocie i smigac a bez wspomagania mozesz jezdzic
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 20:17 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
rozebrałem pompę łożysko od strony paska zatarte na amen kupiłem nowe za 10 zł reszty pompy nie zamierzałem rozbierać ponieważ działała dobrze i nie miała wycieków jednak kiedy nabiłem łożysko całość po złożeniu działała bardzo ciężko ze wzgledu na co zdecydowałem się rozebrać również tył pompy rozebrałem wszystko było ok. wyczyściłem przesmarowałem olejem i złożyłem z powrotem wałek obracał sie znacznie lepiej zamontowałem pompę w aucie i na razie wszystko działa i do tego znacznie ciszej
dzięki za podpowiedzi
dzięki za podpowiedzi
sorki ze odkopuje trupa- moje pytanie zdemontowalem pompe -oddalem do regeneracji -okazalo sie ze jest tak zniszczona ze regeneracja nie jest mozliwa- wiec kupilem nowke - zamontowalem i przy 2 tysobrotów rzezi jakby sie zacierala- wspomagania brak - plyn jest0,9 weszlo idealnie po odpowietrzeniu,strzelona pompa czy o co chodzi??
wejdź i oceń mojego varianta : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232551
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
wydaje mi się, ze coś nie tak jest z tą pompą... nowa może rzęzić przez jakiś czas bo musi się dotrzeć ale wspomaganie powinno działać, chyba ze masz zaworek zepsuty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zelu, coś chyba nie tak z montażem poszło, nie wiem co może pompa miała jakieś zabezpieczenia na wlotach przewodów i nie wyjąłeś. A jeśli nie to chyba możesz reklamować?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości