zatarta pompa wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gczester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 21:04
Lokalizacja: SKIERKI

zatarta pompa wspomagania

Post autor: gczester » czw gru 18, 2008 19:02

dziś rano chyba zapiekła mi się pompa wspomagania trochę popiskiwała a kiedy otworzyłem maskę żeby zobaczyć co się dzieje wałek pompy się zatrzymał a z paska poszedł dymek koledzy moje pytanko brzmi czy pompę da się regenerować i czy jak zdejmę pasek klinowy to autem będzie można normalnie jeździć oczywiście bez wspomagania



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » czw gru 18, 2008 19:20

zregenerowac sam nie dasz rady lepiej kupic uzywke na szrocie i smigac a bez wspomagania mozesz jezdzic



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 18, 2008 20:15

gczester pisze:czy pompę da się regenerować
taka pompa która działała do końca i nagle się zatrzymała ma na 90 procent zatare tylko łożysko. Opis wymiany masz w dziale FAQ (łożysko plus simering). Cena tej usługi w specjalistycznym zakładzie od pomp to ok 100-120 zeta plus butelka nowego płynu. Ja tak zrobiłem (demontaż i montaż samodzielnie) i wszystko w porządku. Przebieg auta 300 tys, pompa zatarła sie przy 260.

[ Dodano: Czw Gru 18, 2008 7:18 pm ]
norman pisze:zregenerowac sam nie dasz rady lepiej kupic uzywke na szrocie i smigac a bez wspomagania mozesz jezdzic
nie masz racji w obu kwestiach. Jeździć można ale jak najkrócej, powiedzmy tyle żeby pompę odwieźć do warsztatu i przywieźć z powrotem.
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 20:17 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » czw gru 18, 2008 23:25



LEŚNY PRZYTULAS

gczester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 21:04
Lokalizacja: SKIERKI

Post autor: gczester » sob gru 20, 2008 18:09

rozebrałem pompę łożysko od strony paska zatarte na amen kupiłem nowe za 10 zł reszty pompy nie zamierzałem rozbierać ponieważ działała dobrze i nie miała wycieków jednak kiedy nabiłem łożysko całość po złożeniu działała bardzo ciężko ze wzgledu na co zdecydowałem się rozebrać również tył pompy rozebrałem wszystko było ok. wyczyściłem przesmarowałem olejem i złożyłem z powrotem wałek obracał sie znacznie lepiej zamontowałem pompę w aucie i na razie wszystko działa i do tego znacznie ciszej

dzięki za podpowiedzi



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pn gru 22, 2008 01:59

spoko poto jesteśmy żeby pomagać


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
SzostakP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 17:31
Lokalizacja: Nadbrzeż
Kontakt:

Post autor: SzostakP » pn gru 22, 2008 02:15

Też miałem taką sytułacje , zmieniłem samo łożysko i nowy pasek oczywiście.
Pompa zaczeła ciec niestety lekko przez simering, ale na szczeście po około 1000 km się jakoś sama uszczelniła. płynu uleciało około pół litra. Teraz jest ok



Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

Post autor: zelu » czw mar 25, 2010 15:04

sorki ze odkopuje trupa- moje pytanie zdemontowalem pompe -oddalem do regeneracji -okazalo sie ze jest tak zniszczona ze regeneracja nie jest mozliwa- wiec kupilem nowke - zamontowalem i przy 2 tysobrotów rzezi jakby sie zacierala- wspomagania brak - plyn jest0,9 weszlo idealnie po odpowietrzeniu,strzelona pompa czy o co chodzi??


wejdź i oceń mojego varianta : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232551

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw mar 25, 2010 18:52

wydaje mi się, ze coś nie tak jest z tą pompą... nowa może rzęzić przez jakiś czas bo musi się dotrzeć ale wspomaganie powinno działać, chyba ze masz zaworek zepsuty


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 25, 2010 20:41

zelu, coś chyba nie tak z montażem poszło, nie wiem co może pompa miała jakieś zabezpieczenia na wlotach przewodów i nie wyjąłeś. A jeśli nie to chyba możesz reklamować?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości