Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem na cieplym silniku

: czw gru 18, 2008 01:58
autor: wróbel
Witam,
Mam problem z odpaleniem Golfa IV 1.6 16V
Gdy samochód jes zimny to odpala odrazu bez zadnych klopotów, lecz gdy sie nagrzeje to zaczynaja spadac obroty i falowac, Gdy go zgasze to juz nie moge odpalic, mozna go krecic i krecic az do bóu. Zas gdy sie ostudzi i bedzi znowu zimny, odpali bez problemu.
Wymienilem juz:
- czujnik halla
- czujnik temperatury (zielony)
- cewke z modulem
- swiece
sprawdz. rozrzad
pompa paliwa dziala
komputer nie pokazuje zadnego bledu jest OK
Nie mam juz pojecia co moze byc.
Moze ktos z was mial juz taki przypadek i wie o co chodzi.

: pt gru 19, 2008 20:47
autor: RAFI-R19
a czujnik polozenia walu? :bajer:

: sob gru 20, 2008 00:48
autor: greg
pomimo wszystko podmień jeszcze raz czujnik temp płynu a jak to nie pomoże - wyczyścić i zaadaptować przepustnicę

: sob gru 20, 2008 01:20
autor: sebao88
a pierścienie ? ja miałem to samo ;) i okazało się, że cały silnik był zalany olejem. Ogólnie spotkałem się z opinią mechanika, że 1.6 16 V to jedne z gorszych silników w IV i mające wadę fabryczną dotyczącą ww. pierścieni ;) oby nie to, bo koszta są spore ok 1600 zł chyba, że masz kogoś kto taniej zrobi ;) pozdrawiam

: sob gru 20, 2008 02:16
autor: wróbel
RAFI-R19 czujnik ten zostal juz wymieniny.

Sebao88 to to raczej nie mozliwe bo wtedy mialby tez problemy z odpaleniem na zimnym silniku.

greg ja juz czyscilem przepustnice ale o co chodzi z tym zaadoptowac, bo tego pewnie nie zrobilem. A czujnok tem. jutro kupie i jeszcze taz wymnienie, ale watpie zeby ten byl trafiony bo kupillem czujnik oryginalny.

: sob gru 20, 2008 12:34
autor: sebao88
po sobie wiem, że na zimnym właśnie odpalał bardzo dobrze, bo wszystko, że tak powiem trywialnie przeschło ja miałem od tego świecie pozalewane więc temu nie palił ale jak Ty pisałeś, że są po wymianie to chyba jednak nie to ;)

: sob gru 20, 2008 12:37
autor: greg
wróbel, poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... zepustnicy

: sob gru 20, 2008 17:38
autor: wróbel
Oki dzieki za pomoc, tylko w tamtym temacie chodzilo o przepustnice sterowana tez linka, a ja mam tylko elektryczna, rozumiem ze nie ma to znaczenia i tak i tak trzeba ja zaakceptowac.

[ Dodano: 20 Gru 2008 16:40 ]
Acha jeszcze jedno a czy czasem nie wykazywaloby mi bledu pod VAGiem jak by byla nie zaakceptowana przepustnica???

: sob gru 20, 2008 20:07
autor: greg
wróbel pisze:Acha jeszcze jedno a czy czasem nie wykazywaloby mi bledu pod VAGiem jak by byla nie zaakceptowana przepustnica???
nie