gaznik(PN) na wtrysk (RP)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gaznik(PN) na wtrysk (RP)
Mam zamiar zalozyc wtrysk z silnika RP do mojej PN-ki. Powiedzcie mi jakie zwiazane sa z tym koszty? czy nie lepiej wrzucic caly RP? Podajcie przynajmniej po 2plusy i po 2 minusy zamiany gaznika na wtrysk. Czy ciezko jest dostac caly uklad monowtrysku? czy moge spodziewac sie jakiegos minimalnego wzrostu mocy? Tylko nie mowcie ze mam uzyc opcji szukaj bo uzylem i nic konkretnego nie znalazlem
Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego
Nie ćwiczyłem tego tematu, ale PN-ka to 1.6 na gaźniku (nieszczęsny 2EE), a RP to 1.8 monowtrysk? Czy da radę sam wtrysk - tego po prostu nie wiem.
Przerzucenie całego silnika RP zamiast samego wtrysku, mniam, to zamiast ok. 70KM całe 90 kucy, a wejść powinien większego problemu. Tylko koszta... za silnik RP z częścią osprzętu (część by podeszła od 1.6) 2 tysia chyba najmniej, no, ale gdyby potem dobrze spylić to co zostało (1.6 plus trochę osprzetu) to nie wem czy nie byłoby warto polecieć "po całości". Roboty praktycznie tyle samo, a kupując cały silnik z bebechami odpadałoby ganianie za jakimiś duperelami, co m.zd. jest najbardziej upierdliwe.
A palą tyle samo, a może i RP mniej (jeśli sypie sie gaźnik "elektronik").
Przerzucenie całego silnika RP zamiast samego wtrysku, mniam, to zamiast ok. 70KM całe 90 kucy, a wejść powinien większego problemu. Tylko koszta... za silnik RP z częścią osprzętu (część by podeszła od 1.6) 2 tysia chyba najmniej, no, ale gdyby potem dobrze spylić to co zostało (1.6 plus trochę osprzetu) to nie wem czy nie byłoby warto polecieć "po całości". Roboty praktycznie tyle samo, a kupując cały silnik z bebechami odpadałoby ganianie za jakimiś duperelami, co m.zd. jest najbardziej upierdliwe.
A palą tyle samo, a może i RP mniej (jeśli sypie sie gaźnik "elektronik").
z przerobka na wtrysk nie pojdzie ci tak lekko, troszke kasy to bedzie kosztowac.... bedziesz potrzebowal kolektory, obudowe filtra powietrza, pompe paliwową, sonde lambda i jeszcze pare innych pierdoł.....
a tu masz link do porady co i jak:
http://vwgolf.pl/golf2/porada28.html
mam nadzieje ze pomoze
pozdrawiam
b8tz
a tu masz link do porady co i jak:
http://vwgolf.pl/golf2/porada28.html
mam nadzieje ze pomoze
pozdrawiam
b8tz
No i właśnie z tych powodów o których piszą szorka i bt8z chyba lepiej zrobić swap całości, albo , jeśli z jakichś powodów nie czujesz się związany ze swoim autem, sprzedać je i kupić z silnikiem RP (hehe, o czym ja piszę, klnę na moją golfiznę na czym świat stoi, ale nie sprzedam go, bo kocham go za to jaki jest. Moja kobieta jest o to zazdrosna, ale cóż... Jak się jej nie podoba, to... ja uczuć do tego egzemplarza golfa nie zmienię )
a zmieniles caly silnik albo tylko wrzuciles wtrysk z RP? ile CIe to kosztowalo ?Skygge pisze:U mnie po takiej zamianie śmiga aż miło - nie żałuję wydanych pieniędzy! Zapomniałem już prawie co to kłopoty z 2EE (brrr!). Polecam każdemu, kto ma taką możliwość.
Skygge
Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego
ok tez tak chyba zrobie znam jeden warsztat gdzie najprawdopodobniej moga mi to zrobic a poczules moze jakas drobna roznice w mocy?? jak tylko wroce do kraju to zaraz biore sie za roboteSkygge pisze:tylko wtrysk, silnik został. Kosztowało mnie to tyle co sprzęt + 450 za wstawienie - trochę dużo, ale nie żałuję, chodzi teraz jak żyleta. spalanie: 6,5 l/100km
Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości