Strona 1 z 1

Korektor hamowania w MK3

: wt gru 16, 2008 22:24
autor: Hans_gd4
A więc lekko zgłupiałem ; Jako,że przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych u mnie, przestudiowałem długości tych przewodów na tył i ......
Rysunek tylnich przewodów w Variancie jak poniżej:
Obrazek

1. Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?]
Teraz bardziej zastanawiające:
2.Z rysunku wynika, że występowały wersje z korektorem [przewody nr 6 i 9] i bez korektora [przewody nr 5 i 8] - jednakże, z tego co przeszukałem i co mówi Etka wszystkie golfy posiadały korektor bez wyjątków ? [mam ABS; korektora u mnie nie widać a układ zgadza się według schematu z przewodami 5 i 8]
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach :hmm:

: wt gru 16, 2008 22:33
autor: prezesik25
u mnie też nie ma

: wt gru 16, 2008 23:06
autor: roger18sx
A JA MAM KOREKTOR I ABS tez

: wt gru 16, 2008 23:12
autor: flatron316
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach :hmm:
Może być bez korektora.Koleś tak miał.Na rolkach będzie ok.W realu na drodze różnicę (minimalną) możesz odczuć jedynie w drodze hamowania gdy auto jest załadowane i obciążone maxymalnie.

: wt gru 16, 2008 23:13
autor: Jarowo
Hans_gd4, mk3 z silnikiem ABD nie ma korektora siły hamowania z tyłu przy belce jako jedyny. Zamiast tego posiada korektory/regulatory siły hamowania przy pompie hamulcowej. Przewody 5 i 8 to własnie do ABD

: śr gru 17, 2008 09:07
autor: T.O.B.I.
skoro nie masz korektora i przewody idą od pompy do kół z tyłu to masz 5 i 8 możesz pare centymetrów dłuższe kupić

: śr gru 17, 2008 23:49
autor: Hans_gd4
No tak, tylko że ABD to nie 1Z jak u mnie - dziwi mnie to, bo wszystko z tyłu wygląda jak fabryka- a przy korektorze układ przewodów jest wyraźnie inny :hmm:
Jak będe wymieniał przewody muszę to "zbadać" jeszcze raz

: czw gru 18, 2008 01:19
autor: Jarowo
Hans_gd4 pisze:Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?
Nie wiem czy masz na myśli wartości podane w nawiasach i bez. I tu pytanie. Nie wiesz przypadkiem czy "Anglicy" nie mają pompy z drugiej strony? Może to powoduje że jeden przewód ma różne długości. Zobacz na opis przednich przewodów, bo coś mi się tak wydawało jak przeglądałem kiedyś Etkę. Sam nie mogę tego zrobić bo robię na "lapku" i mi Etkę rozdzielczość matrycy blokuje.

: czw gru 18, 2008 08:24
autor: T.O.B.I.
większość sklepów ma katalogi z długościami przewodów, a przecież możesz wejść pod auto i zmierzyć przewody sznurkiem i dodać jakąś tolerancje na zagięcia
anglicy mają pompę po drugiej stronie to fakt ale nie wydaje mi się żeby etka miała te dane właśnie w nawiasach, wydaje mi się że te dane w nawiasach to normalny hatchback a bez to variant

: czw gru 18, 2008 08:59
autor: zodiak
Jarowo pisze:
Hans_gd4 pisze:Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?
Nie wiem czy masz na myśli wartości podane w nawiasach i bez. I tu pytanie. Nie wiesz przypadkiem czy "Anglicy" nie mają pompy z drugiej strony? Może to powoduje że jeden przewód ma różne długości. Zobacz na opis przednich przewodów, bo coś mi się tak wydawało jak przeglądałem kiedyś Etkę. Sam nie mogę tego zrobić bo robię na "lapku" i mi Etkę rozdzielczość matrycy blokuje.
Włąśnie, Ciebie interesują przewody z opisem KZP, KZL są dla "angoli".