Strona 1 z 1

Przeróbka silnika RP Monojetronik na wielopunkt.

: ndz lis 14, 2004 21:07
autor: Mati
Czy ktoś się w to bawił żeby przerobić 1,8i RP Monojetronik na wielopunktowy mechaniczny K-Jetronik lub elekt. KE-Jetronik i chce się podzielić doświadczeniami lub ma jakieś materiały na ten temat czy trzeba wymienić przewody i wałek rozrządu.Z 90KM na 112KM i ponoć mniej pali

: ndz lis 14, 2004 21:28
autor: cyarnz
pogadaj z Borys`em on zakladal Digifanta do RP

: ndz lis 28, 2004 22:58
autor: Mati
cyarnz pisze:pogadaj z Borys`em on zakladal Digifanta do RP
a dostane jakieś namiary albo linki

: ndz lis 28, 2004 23:56
autor: MAREK 74
wymiana głowicy
kolektora ssącego
pompy
tłoków

zostaje blok i wał

: pn lis 29, 2004 00:23
autor: FRANC
ni9e trzeba wymieniac tłokow.!! glowica, kolektor ssący, aparat zaplonowy, wiązka elektryczna, komp, przeplywomierz, listwa wtryskowa, pompa paliwa, ale moglem o czyms zapomnieć.www.vw.biaman.pl to borysa stronka tam sa fotki z zamiany wtrysku ( chyba ).

: pn lis 29, 2004 01:09
autor: MAREK 74
mam tłoki z 90KM i 112KM i są inne

: pn lis 29, 2004 10:14
autor: Borys
MAREK 74 pisze:mam tłoki z 90KM i 112KM i są inne
Moje auto jeździ na tłokach od RP, ale w garazu juz lezy rozebrany PF na wiosne bedzie PF Digifant II pełną gębą

a jakby ktos chciał to mam jeszcze kolplecik tłoków + wał popierwsyzm szlifie - mało smigane + komplet paewek na pierwszy szlif

: śr lip 02, 2008 00:41
autor: Przem_sd
FRANC pisze:ni9e trzeba wymieniac tłokow.!! glowica, kolektor ssący, aparat zaplonowy, wiązka elektryczna, komp, przeplywomierz, listwa wtryskowa, pompa paliwa.
zgadzam sie w 100%

: śr lip 02, 2008 17:10
autor: Gitner
Przem_sd pisze:zgadzam sie w 100%
Po co ten komentarz? Nabijanie postow na dobre ci nie wyjdzie.