Przeróbka silnika RP Monojetronik na wielopunkt.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mati

Przeróbka silnika RP Monojetronik na wielopunkt.

Post autor: Mati » ndz lis 14, 2004 21:07

Czy ktoś się w to bawił żeby przerobić 1,8i RP Monojetronik na wielopunktowy mechaniczny K-Jetronik lub elekt. KE-Jetronik i chce się podzielić doświadczeniami lub ma jakieś materiały na ten temat czy trzeba wymienić przewody i wałek rozrządu.Z 90KM na 112KM i ponoć mniej pali
Ostatnio zmieniony śr lip 02, 2008 17:10 przez Mati, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz lis 14, 2004 21:28

pogadaj z Borys`em on zakladal Digifanta do RP



Mati

Post autor: Mati » ndz lis 28, 2004 22:58

cyarnz pisze:pogadaj z Borys`em on zakladal Digifanta do RP
a dostane jakieś namiary albo linki



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lis 28, 2004 23:56

wymiana głowicy
kolektora ssącego
pompy
tłoków

zostaje blok i wał


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
FRANC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 04, 2004 00:16
Lokalizacja: BIAŁYSTOK ( BI )
Kontakt:

Post autor: FRANC » pn lis 29, 2004 00:23

ni9e trzeba wymieniac tłokow.!! glowica, kolektor ssący, aparat zaplonowy, wiązka elektryczna, komp, przeplywomierz, listwa wtryskowa, pompa paliwa, ale moglem o czyms zapomnieć.www.vw.biaman.pl to borysa stronka tam sa fotki z zamiany wtrysku ( chyba ).



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn lis 29, 2004 01:09

mam tłoki z 90KM i 112KM i są inne


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lis 29, 2004 10:14

MAREK 74 pisze:mam tłoki z 90KM i 112KM i są inne
Moje auto jeździ na tłokach od RP, ale w garazu juz lezy rozebrany PF na wiosne bedzie PF Digifant II pełną gębą

a jakby ktos chciał to mam jeszcze kolplecik tłoków + wał popierwsyzm szlifie - mało smigane + komplet paewek na pierwszy szlif


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Przem_sd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob cze 30, 2007 18:52
Lokalizacja: Sędziszów
Kontakt:

Post autor: Przem_sd » śr lip 02, 2008 00:41

FRANC pisze:ni9e trzeba wymieniac tłokow.!! glowica, kolektor ssący, aparat zaplonowy, wiązka elektryczna, komp, przeplywomierz, listwa wtryskowa, pompa paliwa.
zgadzam sie w 100%



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lip 02, 2008 17:10

Przem_sd pisze:zgadzam sie w 100%
Po co ten komentarz? Nabijanie postow na dobre ci nie wyjdzie.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości