Przeróbka silnika RP Monojetronik na wielopunkt.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przeróbka silnika RP Monojetronik na wielopunkt.
Czy ktoś się w to bawił żeby przerobić 1,8i RP Monojetronik na wielopunktowy mechaniczny K-Jetronik lub elekt. KE-Jetronik i chce się podzielić doświadczeniami lub ma jakieś materiały na ten temat czy trzeba wymienić przewody i wałek rozrządu.Z 90KM na 112KM i ponoć mniej pali
Ostatnio zmieniony śr lip 02, 2008 17:10 przez Mati, łącznie zmieniany 1 raz.
- FRANC
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw lis 04, 2004 00:16
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK ( BI )
- Kontakt:
ni9e trzeba wymieniac tłokow.!! glowica, kolektor ssący, aparat zaplonowy, wiązka elektryczna, komp, przeplywomierz, listwa wtryskowa, pompa paliwa, ale moglem o czyms zapomnieć.www.vw.biaman.pl to borysa stronka tam sa fotki z zamiany wtrysku ( chyba ).
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Moje auto jeździ na tłokach od RP, ale w garazu juz lezy rozebrany PF na wiosne bedzie PF Digifant II pełną gębąMAREK 74 pisze:mam tłoki z 90KM i 112KM i są inne
a jakby ktos chciał to mam jeszcze kolplecik tłoków + wał popierwsyzm szlifie - mało smigane + komplet paewek na pierwszy szlif
www.vrservice.pl
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Po co ten komentarz? Nabijanie postow na dobre ci nie wyjdzie.Przem_sd pisze:zgadzam sie w 100%
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości