Problem PL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pablo1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 23, 2007 00:06
Lokalizacja: Koscierzyna
Kontakt:

Problem PL

Post autor: Pablo1984 » wt gru 16, 2008 20:08

Witam ja mam mały dylemat z golfikiem 1,8 16v PL jak go odpalam to na wolnych obrotach chodzi ale jak tylko chcę dodać gazu obroty wzrosna na jakieś 3- 4 tyś i bezpiecznik od pompy się przepala, wymiana bezpiecznika i dalej to samo odpala i chodzi na wolnych obrotach troszkę sie zalewa ale chodzi, w momecie dodania lekko gazu znowu przepala bezpiecznik, silniczek jest po SWAPie, może ktoś wie co to mogło by być, na forum nic nie znalazłem,
Ostatnio zmieniony wt gru 16, 2008 22:42 przez Pablo1984, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1634469

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt gru 16, 2008 22:18

Nie wiem ale pewnie coś robi zwarcie ...sprawdź wszystko czy masz podłaczone tak jak na schematach..

A tak na marginesie to takie pytania zadawaj w dziele Techniczne a nie speed :crazy:


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr gru 17, 2008 09:24

Pompy rozumiem wsadziłeś z 16v tak? Na moje oko jak sie zalewa na wolnych to jest za małe ciśnienie w układzie paliwowym (lub źle wyregulowana dawka paliwa... lub lewe powietrze w dolocie - ale jak piszesz o pompie to sprawdźmy tą opcje)... a to by mogło być spowodowane źle podłączoną pompą na przykład... co z kolei mogło by sie przyczyniać troche do palenia bezpiecznika.

Lub w druga strone: źle podłączona instalacja, pompy nie pracują tak jak powinny i niema odpowiedniego ciśnienia w układzie i zalewa.

Na odległość to można wróżyć :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr gru 17, 2008 09:52

Sprawdź pobór prądu przez pompę włączając w szereg amperomierz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Pablo1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 23, 2007 00:06
Lokalizacja: Koscierzyna
Kontakt:

Post autor: Pablo1984 » śr gru 17, 2008 16:11

Tak posprawdzałem wszystko jak doradzacie, istalacja ok, podłączonej jest dobrze, jeszcze muszę porzyczyć amperomierz i zmierzę pobór, pompka jest od 16v, i to chyba mam pomka wine ale najpierw zrobię pomiar amperomierzem, i dam znać

[ Dodano: 20 Gru 2008 10:48 ]
Autko już chodzi tylko się zalewa, ale jak zdejmę mu kostkę z vaga tą od nastawnika ciśnienia to autko zaczyna chodzić ale nie ma mocy, przypiesza ale słabo, z tym pytanie do was co może być nie tak? może ma ktoś schemat instalacji silnika 16v PL
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 11:48 przez Pablo1984, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1634469

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 301 gości