Problem z turbiną i nie tylko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michal250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 14:09
Lokalizacja: polska

Problem z turbiną i nie tylko

Post autor: michal250 » pn gru 15, 2008 10:50

Witam! Podczas jazdy zauważyłem że turbina nie działa. Zgasiłem samochód, odpaliłem i było Ok przez pare minut. Po przejechaniu kilku km znowu przestała działać. Dzień wcześniej podpinałem auto pod Vaga i się załamałem bo wyskoczyło pełno błędów i nie wiem czy się nie pozbyć sprzęta bo chyba czekają mnie koszta. Oto co wyskoczyło.

4 Faults Found:
17957 - Zawór elektromagnetyczny do załadunku ograniczające ciśnienie (N75) przerwy / zwarcia do masy P1549 - 35-10 - - - Intermittent
19461 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego 2 high sygnału P3005 - 35-10 -
19459 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego silnika 1 warstwa wyjściowa dla małych Heizleistung (J359) Kurzschluß nach Plus P3003 - 35-10
18080 - Chłodziwa silnika dmuchawy, break prędkości 1 / min do zwarcia
P1672 - 35-10 17978 -

Szczerze mówiąc za wiele mi to nie mówi więc jak by ktoś był tak miły i mi to trochę wyjaśnił, czy to coś poważnego i czy który z nich ma związek z tą turbiną.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn gru 15, 2008 10:58

michal250 pisze:17957 - Zawór elektromagnetyczny do załadunku ograniczające ciśnienie (N75) przerwy / zwarcia do masy P1549 - 35-10 - - - Intermittent
ten błąd odpowiada za to że auto wpada Ci w tryb awaryjny i turbina zaczyna przeładowywać lub nie ładuje odpowiedniego ciśnienia. Zamień zaworek N75 z N18 miejscami i zobacz co wtedy będzie się działo.. jeśli będzie ok, N75 do wymiany



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn gru 15, 2008 11:07

michal250 pisze:17957 - Zawór elektromagnetyczny do załadunku ograniczające ciśnienie (N75) przerwy / zwarcia do masy P1549 - 35-10 - - - Intermittent
usterka elektryczna - odpiąć wtyczkę od tego czujnika i zarówno wtyczkę jak i gniazdko spryskać najlepiej spray'em do złącz elektrycznych ew. sprawdzić czy kable nie mają gdzieś przetarć a tu masz umiejscowienie N75 :

Obrazek
michal250 pisze:19461 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego 2 high sygnału P3005 - 35-10 -
19459 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego silnika 1 warstwa wyjściowa dla małych Heizleistung (J359) Kurzschluß nach Plus P3003 - 35-10


wyjąć obydwa przekaźniki i z ich nóżkami jak i z gniazdami na listwie zrobić identycznie jak wyżej napisałem, to są te przekaźniki :

Obrazek
michal250 pisze:18080 - Chłodziwa silnika dmuchawy, break prędkości 1 / min do zwarcia
P1672 - 35-10 17978 -
porozpinaj wtyczki przy wentylatorze chłodnicy, termowłącznika u dołu chłodnicy i wtyczek widocznych na fotce poniżej i również popsikaj spray'em i sprawdź stan izolacji przewodów

Obrazek

następnie sprawdź na vagu czy błędy ponownie wyskoczą;
problem z turbiną może być spowodowany ww. niesprawnością N75 ale niekoniecznie tylko tym.

[ Dodano: 15 Gru 2008 11:01 ]
michal250 pisze:i się załamałem bo wyskoczyło pełno błędów i nie wiem czy się nie pozbyć sprzęta bo chyba czekają mnie koszta
nie ma się czym załamywać, to tylko 4 błędy a koszta akurat w Twoim przypadku minimalne.

[ Dodano: 15 Gru 2008 11:03 ]
czy przypadkiem nie myłeś karcherem komory silnika - bo na to mi wyglądają te usterki ?


Obrazek

michal250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 14:09
Lokalizacja: polska

Post autor: michal250 » pn gru 15, 2008 14:03

ja nie myłem, ale kupiłem ten samochód 1,5 miesiąca temu więc możliwe że ktoś go mył bo silnik jest w miare czysty.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 103 gości