Witam,
mam podejrzenia co do sprawności w/w układu w moim golfie.
Początkowo myślałem, że nie mam odpowiedniego ciśnienia oleju i dlatego pow. 2tyś obrotów (a dokładnie jeśli przez ok 3 sek przytrzymam silnik w przedziale 2000-2300obr.) zaczyna migać mi kontrolka oraz piszczeć brzęczyk.
Jeśli jednak czujniki ciśnienia działają następująco:
-w podstawie filtra przy braku ciśnienia jest "w powietrzu" a przy ciśnieniu (2bar) zwiera do masy
-w głowicy przy braku ciśnienia zwiera do masy a przy ciśnieniu "wisi w powietrzu"
to jeśli wymusze na kabelkach taki właśnie stan: tzn do tego przy podstawie filtra podepne na stałe mase a tego w główicy odepne, to układ będzie myślał że jest wszystko ok i brzęczyk nie powinien się włączać??
U mnie i tak włącza się przy 2tyś obr.
Proszę o potwierdzenie tezy, że układ sie zepsuł oraz o wskazówki jak go naprawić.
Pozdr.
Jak sprawdzić układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Na początek należało by sprawdzić ciągłość przewodów od czujników do "deski", no chyba że zwarcie/przerwę symulowałeś już bezpośrednio na złączu "deski".
W "desce" odpowiada za to specjalna płytka z brzęczykiem (jest to osobny "moduł", który można wyjąć i wymienić.
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 07:13 ]
płytka ta ma symbol 321 919 064 M i przypomina trochę literę "L" , element nr 15 na rysunku:
W "desce" odpowiada za to specjalna płytka z brzęczykiem (jest to osobny "moduł", który można wyjąć i wymienić.
[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 07:13 ]
płytka ta ma symbol 321 919 064 M i przypomina trochę literę "L" , element nr 15 na rysunku:
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 08:17 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości