ABS 4V czy 8V ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

ABS 4V czy 8V ?

Post autor: golofs » wt sie 09, 2005 11:43

Czy silnik ABS to jest 4V czy 8V z 92 roku 1.8 GT ?
Sam już nie wiem bo różnie gadają :grrr:
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: ABS 4V czy 8V ?

Post autor: briano » wt sie 09, 2005 11:52

golofs pisze:Czy silnik ABS to jest 4V czy 8V z 92 roku 1.8 GT ?
Sam już nie wiem bo różnie gadają :grrr:
Pozdrawiam
Stary kurde 8v :hmm:



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » wt sie 09, 2005 11:59

A teraz jak mam zagazowanego to co z tym 8V się dzieje ?
Z 8V robi sie 4V :P ?
Pytania zadaje proste bo prosty ze mnie chłop i nowicjusz ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt sie 09, 2005 12:09

golofs pisze:A teraz jak mam zagazowanego to co z tym 8V się dzieje ?
Z 8V robi sie 4V :P ?
Pytania zadaje proste bo prosty ze mnie chłop i nowicjusz ?
Pozdrawiam
Pozostaje bez zmian.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » wt sie 09, 2005 12:09

golofs pisze:A teraz jak mam zagazowanego to co z tym 8V się dzieje ?
Z 8V robi sie 4V :P ?
Pytania zadaje proste bo prosty ze mnie chłop i nowicjusz ?
Pozdrawiam
Stary oznaczenie v to liczba zaworów i nie zmienia się ona po założeniu LPG :hmm:



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » wt sie 09, 2005 13:45

Wiem że się nie zmienia i nic gazowniuk nie wyciąga,ale czy pracują wszystkie i te same ?
:otepienie:



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt sie 09, 2005 13:55

golofs pisze:Wiem że się nie zmienia i nic gazowniuk nie wyciąga,ale czy pracują wszystkie i te same ?
:otepienie:
Naturalnie, że pracują wszystkie i te same. :panna:


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » wt sie 09, 2005 14:54

Które wersje były 4V ?



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt sie 09, 2005 22:11

nie było 4v :panna: :P



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt sie 09, 2005 22:20

Są tylko 8v i 16v :grin:



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » wt sie 09, 2005 22:37

lolo_golf pisze:Są tylko 8v i 16v :grin:
i jeszcze 20v (1.8T) i 24v (vr6) :hmm: :goof:



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » wt sie 09, 2005 23:20

SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa
MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa
K-Jetronic – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa
KE-Jetronic – mechaniczno-elektroniczny, ciągły wtrysk paliwa
GDI – bezpośredni wtrysk paliwa
Jak to sklasyfikować który to gaźnik, który to 8V i 16V, który to coś jeszcze ?



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » wt sie 09, 2005 23:32

[quote="golofs"]SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa
MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa
K-Jetronic – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa
KE-Jetronic – mechaniczno-elektroniczny, ciągły wtrysk paliwa

To wszystko panie wtryski teraz wsio na wtrskachh na gażnikach to starsze wozy panie :hmm:

[ Dodano: Wto Sie 09, 2005 23:33 ]
[quote="golofs"]SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa
MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa
K-Jetronic – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa
KE-Jetronic – mechaniczno-elektroniczny, ciągły wtrysk paliwa

To wszystko panie wtryski teraz wsio na wtrskachh na gażnikach to starsze wozy panie :hmm: Nie znam tylko kejetronic ale to chyba też wtrysk



pioPit

Post autor: pioPit » wt sie 09, 2005 23:43

VWjowiec, lolo_golf, Witaj masz może opis golfa 1,4 benzyna kupiłem ale nic niemam a chciałbym coś siędowiedzuieć więcej !! pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 558 gości