Problen z klaksonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Problen z klaksonem

Post autor: Cypis876 » sob gru 13, 2008 15:53

Otóz mam takie przoblem zaczął sie włanczac samoczynie klakson i to nie tonem przerywanym tylko ciagle musiałem wyjać bezpiecznik bo hałas był nie do wytrzymania(a poza tym jak z tym wyjechać na ulice) czy ktos już sie spotkał zczymś takim . Co może być przyczyną

Auto to GOLF II w wersji GL



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob gru 13, 2008 16:06

Prawdopodobnie to styki przy kierownicy. Wystarczy pobawic sie w odginanie/doginanie blaszek i bedzi OK. Konkretnie sa to styki miedziane. Szybko je znajdziesz , sa na zewnatrz.
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 16:07 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » sob gru 13, 2008 16:27

jezeli nie same styki to mozliwe jest jeszcze ze gdzies na kablu pekla/sparciala izolacja i daje zwarcie


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob gru 13, 2008 18:43

Moim zdaniem też styki przy kierownicy - jak zdejmiesz kierownicę, to zobaczysz własnie taką blaszkę - a od spodu kierownicy jest taka jakby obręcz metalowa, po ktrórej ślizga się ta blaszka. Czasami blaszka trochę się przekrzywi, za mocno dociska, czy coś i są właśnie takie jaja. U mnie np. wystarczy mocniej pchnąć kierownicę w steornę deski i też klakson się włacza. Ogólnie pokombinuj z tą blaszką. Możesz jeszcze zdjąć kierę i przekręcić zapłon - wtedy okaże się, czy przyczyna tkwi w blaszce, czy gdzieś indziej.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » sob gru 13, 2008 19:02

a jak kierownice zdjać bo tego jeszcze nie robiłem i uszkodzić nie chcę ??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob gru 13, 2008 20:36

Ustawiasz koła na wprost, tak, żeby poprzeczka kierownicy była prosto (chodzi o to, żeby potem wiedzieć, jak ją założyć), potem ściągasz przycisk klaksonu (podważasz płaskim śrubokrętem, albo nawet kluczykiem, odłaczasz konektorki od przycisku klaksonu. Poterm odkrecasz kluczem nasadowym nr 24 śrubę trzxymającą kierownicę. Potrzebny jest koniecznie klucz nasadowy z przedłużką, bo śruba ta siedzi dość głęboko. Niektóre klucze do kół też pasują - też mają nr 24. Sciągasz kierownicę i po temacie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości