Mk2 GAŹNIK !! Prosze o pomoc :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Mk2 GAŹNIK !! Prosze o pomoc :)

Post autor: zwykly123 » pt gru 12, 2008 18:39

Witam :) Mam problem i mysle ze na zdjeciu wszystko widac dokladnie otóż silnik to 1,6 RF benzyna + LPG i ciekawi mnie ten zbiorniczek zielony od czego to jest i czy to potrzebne bo niestety jak widac na zdjeciu nie jest podloczone... prosze powiedzcie gdzie to podlaczyc i jak sie za to zabrac....... Czekam na Wasza pomoc......[img][img]http://images41.fotosik.pl/39/4b08a9b7535590f2.jpg[/img][/img]



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt gru 12, 2008 18:45

To jest vakum-akumulator.
Zadanie:złagodzić pracę systemu pneumo gaźnika.
Włączony jest w układ servomechanizmów podciśnieniowych gaźnika - wężyk od niego do któregoś z trójników z cienkimi wężykami na gaźniku (może masz na zaślepiony). :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » pt gru 12, 2008 18:48

Przepraszam ale nie rozumie.....akumulator ma cos do tego?? sorry to moje 1 autko i nie znam sie na tymmm.... chcialbymm wiedziec dokladnie jak to podlaczyc i gdzie i czy jest potrzebne to ........ :pub:



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt gru 12, 2008 18:59

Ten zbiorniczek jest /powinien być połączony wężykiem z wężykami siłowniczków na gaźniku.
Zdejmiesz obudowę filtra powietrza to zobaczysz parę takich wężyków na gaźniku połączonych między sobą trójnikami.Możliwe że masz na którymś wolne i zaślepione podłączenie.
Bez jego podłączenia też się jeździ.Tyle że gaźnik bardziej "nerwowo"reaguje. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 12, 2008 19:56

http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm

[ Dodano: Pią Gru 12, 2008 6:58 pm ]
Rysunek 3 od końca, schemat połączeń powinien być też na wlepie pod maską


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » pt gru 12, 2008 20:02

Dzieki Wam wielkie....czyli lepiej to podlaczyc czy zostawic tak jak jest...??? Jeszcze raz dzieki :pub: :pub:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 12, 2008 20:05

Czemu masz sobie nie podłączyć? Nie odczujesz tego raczej ale niech będzie jak ma być.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt gru 12, 2008 20:10

Wg mnie jest to zupełnie zbędny element. Z tego co pamiętam to on opóźnia otwarcie przepustnicy ssania. Dzięki temu samochód moze zasac przy rozruchu wiecej benzyny co ułatwia rozruch.
Zabawa z podłaczeniem tego pozbawiona jest sensu.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » pt gru 12, 2008 20:12

No tak dobrze mówisz..... A możesz mi jeszcze powiedzieć skąd wziac takie wężyki zeby to wszystko ladnie podłączyc?? Wogóle Dzieki za Pomoc ja dopiero poznaje to wszystko bo to moje 1 wlasne autko....:):) :pub: Pozdrawiam!!



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt gru 12, 2008 20:13

Dz.b. za schematy - trochę pokręciłem - prostuję!!
Rys 14 i poz.99 na rysunku.
Połączenie z siłownikiem przepustnicy ssania i z kolektorem ssącym poprzez zawór jednostronny.
Uwaga - siłownik(pull down)mógł być wymieniony i może nie posiadać drugiego wyjścia pod wężyk.
Sugeruje to odłączony akumulator podciśnieniowy. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » pt gru 12, 2008 20:14

Maćkooo pisze:Wg mnie jest to zupełnie zbędny element. Z tego co pamiętam to on opóźnia otwarcie przepustnicy ssania. Dzięki temu samochód moze zasac przy rozruchu wiecej benzyny co ułatwia rozruch.
Zabawa z podłaczeniem tego pozbawiona jest sensu.
Czyli sugerujesz za jest to zbedne??? A tak na marginesie to troszke mam problemy z rozruchem , musze troche pokrecic zanim zalapie..... to moze dlatego ze nie jest to podlaczone..... Juz sam niewiem czy podlaczyc to czy nie......

[ Dodano: 12 Gru 2008 19:18 ]
Maćkooo widze ze masz taki sam silnik jak ja 1,6 RF......to powiedz mi czy Ty masz to podlączone???



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob gru 13, 2008 11:11

zwykly123 pisze:Maćkooo widze ze masz taki sam silnik jak ja 1,6 RF......to powiedz mi czy Ty masz to podlączone???
Mam podłączone. Kiedys nie miałem bo uznałem ze to zbedne.
Jesli ssanie masz calkowicie sprawne tzn klapka ssania na zimnym zamknięta to powinien odpalac ok. Mój odpala dobrze. Słuchaj jak chcesz to nie kombinuj tylko zrób tak jak ja to mam. Znajdz wężyk dł. 30-50cm i podłącz ten zielony pojemnik bezpośrednio pod górne wejscie od siłownika ssania. Zadnych trójiników i pierdół. Bedzie działać. :bigok:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » sob gru 13, 2008 11:52

Aha czyli jak Ty masz podlaczone to ja tez podlacze bo wkoncu po to jest zeby bylo podlaczone.... I zrobie tak jak mowisz skoro Ty tak masz i wszystko hula to ja tez tak zrobie.... A z tym rozruchem to niewiem co moze byc..... Odpalic to zawsze odpali ale musze chwile pokrecic zeby zaskoczyl.....Moze jak podlacze ten zbiorniczek to bedzie lepiej....zobaczymy..... Dzieki :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości