Latanie dziur żywicą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aros87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lis 05, 2007 15:31
Lokalizacja: jaskowice

Latanie dziur żywicą

Post autor: aros87 » czw gru 11, 2008 17:12

Witam!


u dziewczyny w aucie (nissan 100nx:) jest dziura w progu, chcialbym ja zabezpieczyc na zime, w zwiazku z tym mam pytanie, jak to zrobic zywica.....

Zywica jest plynna, a dziure trzeba wypelnic, wiec mam zaczekac az zywica przeschnie, zrboi sie z niej tak jakby "zel" , pozniej wypelnic tym dziure, na to nalozyc mate szklana, pozniej szpachla i zabezpieczyc barankiem? Nie jestem pewien co z tą zywica, jak wypelnic nią dziure, trzeba czekac az troche przeschnie, dopiero potem wypelniac? Dzieki za pomoc!



Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Post autor: boss999 » czw gru 11, 2008 19:00

witam
Nie wiem na 100%, ale pierwsze powinna być mata i ją powinieneś smarować żywica. Poszukaj duże tego w necie.



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » czw gru 11, 2008 20:23

Ja robiłem to tak.Oczyszczasz i odtłuszczasz powierzchnie,następnie docinasz sobie mate trochę więcej niż dziura ,smarujesz wokół dziury żywicą,przyklejasz matę i następnie tą matę nasaczasz żywicą.W ten sposób kilka warstw.Później szpachla i baranek.Powinno być oki.



aros87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lis 05, 2007 15:31
Lokalizacja: jaskowice

Post autor: aros87 » czw gru 11, 2008 22:46

A nie bedzie to wtedy za cienka warstwa, jesli bedzie tylko kilka warstw maty? dziury sa dos duze wielkosci pilki do tenisda ziemnego :goof: czym wypelnic te dziury przed lepieniem maty i i na jak dlugo tak naprawde taki zabieg wystarczy, chodzi mi o trwalosc?



Awatar użytkownika
MŁODY88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

Post autor: MŁODY88 » czw gru 11, 2008 23:55

aros87, ja zawsze robilem tak ( i nawet w 3 latalem dziure ok 10cm w podlodze). Oczyszczalem, wycinalem mate lub poprostu zwykly bandaz delikatnie dluzszy niz dziora. pozniej odlewalem nie duzo zywicy, wyciety kawalek wrzucalem i nasaczalem calosc. odczekiwalem chwile aby lekko zrobilo sie gumowate i zalatalem dziore. Do dzis trzyma jak metal :D

P.S. Jak juz troche ta mata zaschnie na aucie moza pociagnac lekko pendzelkiem zywica jeszcze raz aby efekt byl mocny ;)


Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt gru 12, 2008 12:38

wystarczy wpisać fiber glass w youtuba i jest multum filmików które pokazują jak się pracuje z takimi materiałami.
Aczkowliek mam nadzieję że wszyscy wiemy że nie jest to odpowienia metoda naprawy samochodów które są z blachy :p ...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości