Jak wymienić napinacz paska wielorowkowego w silniku 1.4 16V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzes77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 17:15
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Jak wymienić napinacz paska wielorowkowego w silniku 1.4 16V

Post autor: Grzes77 » ndz gru 07, 2008 19:43

Mam Golfa IV 1.4 16V 98r. przebieg 190kkm - przynajmniej myślę, że tyle:). Od kilku dni hałasuje rolka napinacza paska klinowego. W środę zamierzam ją wymienić, łącznie z paskiem.
Przed przystąpieniem do naprawy chciałbym jednak dowiedzieć się kilu rzeczy:
1. Jak zdemontować stary napinacz? czy wykręca się go w całości z rolką? (mam już nowy napinacz z rolką i widzę że ma on tylko jeden centralnie nagwintowany otwór - od strony silnika),
2. Czy aby zamontować nowy napinacz muszę wykręcić rolkę?
3. Czy napinacz automatycznie reguluje naciąg paska i nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych ustawień jego naciągu?

Domyślam się, nowy napinacz dokręcam do oporu, montuję pasek i dopiero wyciągam "zawleczkę" z nowego napinacza.

Za rady z góry dziękuję.
Pozdrawiam



RAFI-R19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 22, 2007 19:21
Lokalizacja: RADLIN

Post autor: RAFI-R19 » pn gru 08, 2008 20:48

jak masz klime to mozesz miec problem wymienic



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn gru 08, 2008 21:56

1- Prosze
2-w instrukcji
3-Sam reguluje
Obrazek Obrazek

Z uporem maniaka powtarzam iż jeden z moderatorów kasuje moje wstawki!!!!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości