nierównomierna praca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pendzel_3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 21:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

nierównomierna praca

Post autor: pendzel_3 » pt gru 05, 2008 22:48

Witam, systuacja wyglada tak : po mojej tygodniowej nieobecności i odstawieniu auta do garażu.. auto ciężko pali..., nierównomiernie pracuje, gaśnie na niskich obrotach... , kiepski ze mnie mechanik.. ale jutro zacznę od przeczyszczenia klemr i wymianie świec... , jak sądzicie o co biega???
1.8 B+LPG 1997r.
dodam ze opdala coraz godzej... słychać coś w rodzaju ssania po nieudanej próbie odpalenia
z góry thx
ps. gdzie dokładnie jest ten trzpień krokowca?? koło czego?... bo nie wiem zupełnie.. a bym to spawdził
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 23:05 przez pendzel_3, łącznie zmieniany 1 raz.



chase1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 18, 2008 12:28
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: chase1 » pt gru 05, 2008 23:34



1,6 ABU + LPG ; 93'

Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt gru 05, 2008 23:38

tam nie ma krokowca ,jest nastawnik przepustnicy,zajrzyj do kopułki czy nie ma wody.



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob gru 06, 2008 17:30

edzio, a nastawnik przepustnicy to niby co ....a to inaczej silniczek krokowy :goof:tym bardziej w mk3 1.8 benz
Ostatnio zmieniony sob gru 06, 2008 17:45 przez SAMO, łącznie zmieniany 1 raz.


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob gru 06, 2008 22:14

SAMO pisze:[, a nastawnik przepustnicy to niby co ....a to inaczej silniczek krokowy :
Mylisz pojęcia ,nie znasz zasady działania tych podzespołów.Jedyną wspólną cechą jest to że regulują obroty biegu jałowego.
Ostatnio zmieniony sob gru 06, 2008 22:15 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » ndz gru 07, 2008 05:30

edzio pisze:Mylisz pojęcia ,nie znasz zasady działania tych podzespołów.
to chetnie sie dowiem dla mnie nastawnik czy krokowiec zawsze oznaczało to samo przynajmniej hipotetycznie :bajer: tyle że w mk3 1.8 benz jest silniczek krokowy

tak do poczytania
http://www.auto-online.pl/elektron/siln ... nast_p.htm
Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2008 05:44 przez SAMO, łącznie zmieniany 1 raz.


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 419 gości