Strona 1 z 1

Stalowe Przewody hamulcowe

: pt gru 05, 2008 22:18
autor: Hans_gd4
Przy wymianie tuleji były odkręcone wężyki od stalowych przewodów przy użyciu metody podgrzewania :grin: [ bo nie było innej mozliwości tego ruszenia:otepienie:] i teraz z jednej strony podcieka mi płyn-wygląda tak, jakby podciekał z samej przyłaczki - jest jakaś szansa na uszczelnienie tego?
Idąc dalej- wymieniając te metalowe przewody [czego bym chiał uniknąć] na miedziane - co z tymi końcówkami/ przyłączkami, do których dokręca się wężyki? osobno się kupuje i montuje na końcówki przewodów czy jak?
Sprwadzalem w Etce, że same przewody nie wystepują jako część zamienna - jedynie zwijane przewody po 5m, które sie docina i do których trzeba też osobno kupować/ montować przyłaczki - może ktoś to potwierdzić lub wyprowadzić mnie z błędu?

: pt gru 05, 2008 22:32
autor: golfiarz1
w kazdym sklepie motoryzacyjnym kupisz o dludosci jakiej chcesz z koncowkami takimi jak trzeba koszt kilka zlty wymien i bedzie spokoj

: pt gru 05, 2008 22:43
autor: DariuszK
zmierz dlugosc mniej wiecej, i dostaniesz miedziane przewody ( łatwo je formować) wymienisz na nowe i po klopocie

: sob gru 06, 2008 22:08
autor: robertrog
Spróbuj na początek spróbować je dokręcić ,może nie są do końca dokręcone.

: sob gru 06, 2008 22:20
autor: danioo
Kolego ja to ostatnio przerabiałem.
Idziesz do sklepu gdzie dorabiają przewody hamulcowe i prosisz o przewód o jakiej chcesz długości ze złączkami 10x1 (takie występują w naszych vw)

napisz o który dokładnie przewód chodzi to napiszę Ci jakiej długości występuje.

[ Dodano: 06 Gru 2008 21:21 ]
Hans_gd4 pisze:Przy wymianie tuleji były odkręcone wężyki od stalowych przewodów przy użyciu metody podgrzewania :grin: [ bo nie było innej mozliwości tego ruszenia:otepienie:] i teraz z jednej strony podcieka mi płyn-wygląda tak, jakby podciekał z samej przyłaczki - jest jakaś szansa na uszczelnienie tego?
Idąc dalej- wymieniając te metalowe przewody [czego bym chiał uniknąć] na miedziane - co z tymi końcówkami/ przyłączkami, do których dokręca się wężyki? osobno się kupuje i montuje na końcówki przewodów czy jak?
Sprwadzalem w Etce, że same przewody nie wystepują jako część zamienna - jedynie zwijane przewody po 5m, które sie docina i do których trzeba też osobno kupować/ montować przyłaczki - może ktoś to potwierdzić lub wyprowadzić mnie z błędu?
Kolego ja to ostatnio przerabiałem.
Idziesz do sklepu gdzie dorabiają przewody hamulcowe i prosisz o przewód o jakiej chcesz długości ze złączkami M10x1 (takie występują w naszych vw)

napisz o który dokładnie przewód chodzi to napiszę Ci jakiej długości występuje.

[ Dodano: 06 Gru 2008 21:22 ]
Hans_gd4 pisze:Przy wymianie tuleji były odkręcone wężyki od stalowych przewodów przy użyciu metody podgrzewania :grin: [ bo nie było innej mozliwości tego ruszenia:otepienie:] i teraz z jednej strony podcieka mi płyn-wygląda tak, jakby podciekał z samej przyłaczki - jest jakaś szansa na uszczelnienie tego?
Idąc dalej- wymieniając te metalowe przewody [czego bym chiał uniknąć] na miedziane - co z tymi końcówkami/ przyłączkami, do których dokręca się wężyki? osobno się kupuje i montuje na końcówki przewodów czy jak?
Sprwadzalem w Etce, że same przewody nie wystepują jako część zamienna - jedynie zwijane przewody po 5m, które sie docina i do których trzeba też osobno kupować/ montować przyłaczki - może ktoś to potwierdzić lub wyprowadzić mnie z błędu?
Kolego ja to ostatnio przerabiałem.
Idziesz do sklepu gdzie dorabiają przewody hamulcowe i prosisz o przewód o jakiej chcesz długości ze złączkami M10x1 (takie występują w naszych vw)

napisz o który dokładnie przewód chodzi to napiszę Ci jakiej długości występuje.

: sob gru 06, 2008 23:03
autor: Hans_gd4
Wiem jakiej dlugości potrzebuje - kolega "Edward" prawdę powie :grin:
Moje pytanie bardziej dotyczyło samych końcówek ale jak widzę z waszych odpowiedzi jest to towar standardowy :bajer:

[ Dodano: 07 Gru 2008 22:26 ]
A więc lekko zgłupiałem :hmm:
Rysunek tylnich przewodów w Variancie jak poniżej:
Obrazek
1. Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?]
Teraz bardziej zastanawiające:
2.Z rysunku wynika, że występowały wersje z korektorem [przewody nr 6 i 9] i bez korektora [przewody nr 5 i 8] - jednakże, z tego co przeszukałem i co mówi Etka wszystkie golfy posiadały korektor bez wyjątków ? [mam ABS; korektora u mnie nie widać a układ zgadza się według schematu z przewodami 5 i 8]
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach :hmm:

: śr gru 10, 2008 09:37
autor: llooki
Witam
Hans_gd4 moze moglbys wrzucic taki sam schemacik przewodow hamulcowych do passata b3 1.9D chcialbym wymienic u siebie komplet przewodow.
pozdro

Proszę :bajer:

: czw gru 11, 2008 22:39
autor: Hans_gd4
Passat 1992, tył
Obrazek