Strona 1 z 1
					
				Stalowe Przewody hamulcowe
				: pt gru 05, 2008 22:18
				autor: Hans_gd4
				Przy wymianie tuleji były odkręcone wężyki od stalowych przewodów przy użyciu metody   podgrzewania   

 [ bo nie było innej mozliwości tego ruszenia:otepienie:] i teraz z jednej strony podcieka mi płyn-wygląda tak, jakby podciekał z samej przyłaczki - jest jakaś szansa na uszczelnienie tego? 
Idąc dalej- wymieniając te metalowe przewody [czego bym chiał uniknąć] na miedziane - co z tymi końcówkami/ przyłączkami, do których dokręca się wężyki? osobno się kupuje i montuje na końcówki przewodów czy jak?
Sprwadzalem w Etce, że same przewody nie wystepują jako część zamienna - jedynie zwijane przewody po 5m, które sie docina i do których trzeba też osobno kupować/ montować przyłaczki - może ktoś to potwierdzić lub wyprowadzić mnie z błędu?
 
			 
			
					
				
				: pt gru 05, 2008 22:32
				autor: golfiarz1
				w kazdym sklepie motoryzacyjnym kupisz o dludosci jakiej chcesz z koncowkami takimi jak trzeba koszt kilka zlty wymien i bedzie spokoj
			 
			
					
				
				: pt gru 05, 2008 22:43
				autor: DariuszK
				zmierz dlugosc mniej wiecej, i dostaniesz miedziane przewody ( łatwo je formować) wymienisz na nowe i po klopocie
			 
			
					
				
				: sob gru 06, 2008 22:08
				autor: robertrog
				Spróbuj na początek spróbować je dokręcić ,może nie są do końca dokręcone.
			 
			
					
				
				: sob gru 06, 2008 22:20
				autor: danioo
				Kolego ja to ostatnio przerabiałem.
Idziesz do sklepu gdzie dorabiają przewody hamulcowe i prosisz o przewód o jakiej chcesz długości ze złączkami 10x1 (takie występują w naszych vw)
napisz o który dokładnie przewód chodzi to napiszę Ci jakiej długości występuje. 
[ Dodano: 06 Gru 2008 21:21 ]
Hans_gd4 pisze:Przy wymianie tuleji były odkręcone wężyki od stalowych przewodów przy użyciu metody   podgrzewania   

 [ bo nie było innej mozliwości tego ruszenia:otepienie:] i teraz z jednej strony podcieka mi płyn-wygląda tak, jakby podciekał z samej przyłaczki - jest jakaś szansa na uszczelnienie tego? 
Idąc dalej- wymieniając te metalowe przewody [czego bym chiał uniknąć] na miedziane - co z tymi końcówkami/ przyłączkami, do których dokręca się wężyki? osobno się kupuje i montuje na końcówki przewodów czy jak?
Sprwadzalem w Etce, że same przewody nie wystepują jako część zamienna - jedynie zwijane przewody po 5m, które sie docina i do których trzeba też osobno kupować/ montować przyłaczki - może ktoś to potwierdzić lub wyprowadzić mnie z błędu?
 
Kolego ja to ostatnio przerabiałem.
Idziesz do sklepu gdzie dorabiają przewody hamulcowe i prosisz o przewód o jakiej chcesz długości ze złączkami M10x1 (takie występują w naszych vw)
napisz o który dokładnie przewód chodzi to napiszę Ci jakiej długości występuje. 
[ Dodano: 06 Gru 2008 21:22 ]
Hans_gd4 pisze:Przy wymianie tuleji były odkręcone wężyki od stalowych przewodów przy użyciu metody   podgrzewania   

 [ bo nie było innej mozliwości tego ruszenia:otepienie:] i teraz z jednej strony podcieka mi płyn-wygląda tak, jakby podciekał z samej przyłaczki - jest jakaś szansa na uszczelnienie tego? 
Idąc dalej- wymieniając te metalowe przewody [czego bym chiał uniknąć] na miedziane - co z tymi końcówkami/ przyłączkami, do których dokręca się wężyki? osobno się kupuje i montuje na końcówki przewodów czy jak?
Sprwadzalem w Etce, że same przewody nie wystepują jako część zamienna - jedynie zwijane przewody po 5m, które sie docina i do których trzeba też osobno kupować/ montować przyłaczki - może ktoś to potwierdzić lub wyprowadzić mnie z błędu?
 
Kolego ja to ostatnio przerabiałem.
Idziesz do sklepu gdzie dorabiają przewody hamulcowe i prosisz o przewód o jakiej chcesz długości ze złączkami M10x1 (takie występują w naszych vw)
napisz o który dokładnie przewód chodzi to napiszę Ci jakiej długości występuje.
 
			 
			
					
				
				: sob gru 06, 2008 23:03
				autor: Hans_gd4
				Wiem jakiej dlugości potrzebuje - kolega "Edward" prawdę powie  
 
Moje pytanie bardziej dotyczyło samych końcówek ale jak widzę z waszych odpowiedzi jest to towar standardowy 
 
[ Dodano: 07 Gru 2008 22:26 ]
A więc lekko zgłupiałem  
 
Rysunek tylnich przewodów w Variancie jak poniżej:
 
1. Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?]
Teraz bardziej zastanawiające:
2.Z rysunku wynika, że występowały wersje z 
korektorem [przewody nr
 6 i 9] i 
bez korektora [przewody nr 
5 i 8] - jednakże, z tego co przeszukałem i co mówi Etka wszystkie golfy posiadały korektor bez wyjątków ? [mam ABS; korektora u mnie nie widać a układ zgadza się według schematu z przewodami 5 i 8]
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach 

 
			 
			
					
				
				: śr gru 10, 2008 09:37
				autor: llooki
				Witam 
Hans_gd4 moze moglbys wrzucic taki sam schemacik przewodow hamulcowych do passata b3 1.9D chcialbym wymienic u siebie komplet przewodow.
pozdro
			 
			
					
				Proszę :bajer:
				: czw gru 11, 2008 22:39
				autor: Hans_gd4
				Passat 1992, tył
