Strona 1 z 1

Problem z zawieszeniem MKIII

: sob sie 06, 2005 17:52
autor: strusiek
Mam maly problem. Minowicie kupilem niedawno golfaIII z zawieszeniem zmienionym. Niestety jest on dla mnie za twardy i chcialbym sie zapytac czy do wymiany mam tylko sprezyny czy tez amortyzatory?
Przesylam zdjecia i prosze o pomoc:D

: sob sie 06, 2005 19:28
autor: miomio1
wymień spręzyny napewno te nie są standart a z amorkami to niewiem w jakim są stanie.Masz auto obniżone ?? jak tak to amorki do wymiany

: sob sie 06, 2005 19:52
autor: strusiek
obnizone jest, i telepie w nim strasznie nie da sie jechcac jak dla mnie:d

: ndz sie 07, 2005 00:05
autor: micab
sprężyny napewno do wymiany bo te co masz są sportowe.....nie wiadomo jednak jak z amorami.....na zdjęciach nie widać dokładnie czy są seryjne czy sportowe.....jeżeli są sportowe to też musisz wymienić......bo te wyglądają na niebieskie.....czyli byc może powertech.....z drugiej strony nie widzę żeby z tyłu była regulacja wysokości.....a przy sportowych amorach bardzo często jest taki bajer.....:/

Re: Problem z zawieszeniem MKIII

: ndz sie 07, 2005 18:33
autor: briano
strusiek pisze:Mam maly problem. Minowicie kupilem niedawno golfaIII z zawieszeniem zmienionym. Niestety jest on dla mnie za twardy i chcialbym sie zapytac czy do wymiany mam tylko sprezyny czy tez amortyzatory?
Przesylam zdjecia i prosze o pomoc:D
Jest to cały kit sportowy obniżający czyli sprężyny i amory. Jak chcesz mieć w miare komfortowo i wyżej to całość jest do wymiany bo amory tez są sportowe i bedzie za twardo.

: ndz sie 07, 2005 19:19
autor: jarek65w
Generalnie raczej wszystko do wymiany,trochę już ta zwiecha chyba przeszła.Tak jak wyżej pisze kolega to chyba cały kit.Nowa zwiecha inna jazda :cool: tylko nie idz na taniochę kup coś w miarę dobrego.pozdrawiam

: pn sie 08, 2005 00:32
autor: Krembul
Z tego co widzę na zdjęciach masz cały kit power tech'a. Też takie miałem w swoim golfie jak go z Niemiec sprowadziłem. Do wymiany masz całość - amortyzatory i sprężyny. Ja za praktycznie nowy komplet do GT w Niemczech zapłaciłem 150 euro. Ale na tym power techu nieźle się trzyma drogi co??? Strasznie mi było szkoda zmieniać na standard ale ciągle gdzieś zawadzałem. Ja miałem obniżenie 60/60

: pn sie 08, 2005 00:57
autor: Krzyś 16v
Ja nie wiem jak tak mozna jedni tylko mysla by wywalic standard i wsadzic glebe a 60/60 to jeszcze nie jest tak zle mozan latac ja ta lala ... a reszta zostala juz powiedziana wyzej :bigok:

: pn sie 08, 2005 02:52
autor: SulecK
Krembul pisze:Z tego co widzę na zdjęciach masz cały kit power tech'a. Też takie miałem w swoim golfie jak go z Niemiec sprowadziłem. Do wymiany masz całość - amortyzatory i sprężyny. Ja za praktycznie nowy komplet do GT w Niemczech zapłaciłem 150 euro. Ale na tym power techu nieźle się trzyma drogi co??? Strasznie mi było szkoda zmieniać na standard ale ciągle gdzieś zawadzałem. Ja miałem obniżenie 60/60
Dlaczego wymieniles na serie, tego samego powodu co kolega ?

: pn sie 08, 2005 09:56
autor: strusiek
Krembul pisze:Z tego co widzę na zdjęciach masz cały kit power tech'a. Też takie miałem w swoim golfie jak go z Niemiec sprowadziłem. Do wymiany masz całość - amortyzatory i sprężyny. Ja za praktycznie nowy komplet do GT w Niemczech zapłaciłem 150 euro. Ale na tym power techu nieźle się trzyma drogi co??? Strasznie mi było szkoda zmieniać na standard ale ciągle gdzieś zawadzałem. Ja miałem obniżenie 60/60
Niom, drogi to on sie trzyma swietnie, tez mi szkoda ale mieszkam na poludnie od lublina i niestety na drogach w moich okolicach nie da sie na takim zawieszdzeniu jedzic:D

: pn sie 08, 2005 11:17
autor: Krembul
Wymieniłem bo komfortu jazdy nie było żadnego. Gdybym samochodem głównie jeździł po mieście i na krótkich trasach to pewnie bym nie wymienił ale najczęściej pokonuje trasy po 300km. Mniej więcej 2 takie w tygodniu. Jazda z takim zawieszeniem jest bardzo męcząca. Cały czas trzeba uważać, żeby nie wjechać w jakąś większą dziurę albo w głębsze koleiny bo podwozie od razu by było przytarte. Po przejechaniu 300km wychodziłem z samochodu tak zmęczony jakbym przejechał przynajmniej 1000 na normalnym zawieszeniu. Nie wspomnę o tym, że w mieście nie można podjechać pod średniej wysokości krawężnik tudzież przez "śpiącego policjanta". O jeździe w 3 - 4 osoby już nie wspomnę. Mam założone pierścienie dystansujące H&R więc na większych górkach i dołkach z kimś na tylnej kanapie koła przycierały o ranty błotników. Zawieszenie wymieniłem i jestem zadowolony. Wiadomo, że nie trzyma się drogi tak jak na sportowym, nie wygląda tak jak na sportowym ale za to jest komfortowy a i nie odczuwam, żeby standard od GT był jakoś specjalnie miękki. Kwestia stylu jazdy. Mi wystarcza. Tak na marginesie to mam do sprzedania właśnie komplet Power tech'a do rocznika 96 w znacznie lepszym stanie niż ten na zdjęciach. Jeśli ktoś jest zainteresowany to prześlę zdjęcia albo wrzucę na forum. Cena wywoławcza to 600PLN ale można się potargować :-).