Kontrolka akumulatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Kontrolka akumulatora

Post autor: zygimar » czw gru 04, 2008 08:39

Świeci mi się kontrolka aku gdy włączony silnik.
Jak sprawdzić ładownie?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 08:47

podłączyć miernik do klem aku

[ Dodano: 04 Gru 2008 07:48 ]
powinno być 14,3 V , mniej więcej :bigok:



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw gru 04, 2008 08:56

No to kicha 12.3 V jest


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 08:58

regler , prawdopodobnie



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw gru 04, 2008 09:00

Co to jest regler?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 09:02

to jest przykręcone do alternatora , jest to regulator napięcia odpowiedziałny za ładowanie i stabilizacje napięcia altka , to jest cały zespół razem ze szczotkami



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw gru 04, 2008 09:08

W jakiej cenie będzie ten moduł?
Czy mozna go wymontować bez wymontowywania alternatora?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 09:10

oczywiście że można , specjalnie jest tak skonstruowany , cena około 50 zł , to zależy też jaki , oryginał czy zamiennik
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 09:10 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw gru 04, 2008 10:04

Bez kanału to ja sie tam nie dostane?
Czy wystarczy podniesc na lewarku?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 10:35

jak masz altek widoczny to kanał nie jest potrzebny , w MK1, MK2 , MK3 nie ma żadnego problemu , wszystko jest idealnie dostępne , więc w MK4 na pewno jest tak samo , to nie renault , gdzie alternator jest z tyłu silnika :bajer:



PrincessNasim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrincessNasim » pt sty 23, 2009 09:29

Witam:) u mnie z kolei w golfie IV kontrolka akumulatora zaswieca sie raz na jakis czas podczas jazdy ( wlasciwie to szybko mignie kilka razy i przestaje). Akumulator mam dobry ( sprawdzone). Ostatnio zdarza sie, ze auto nie odpala ( np przejade 300 km, stane na stacji zatankowac i benzyne, i juz auto nie ruszy -trzeba je odpalac na kable; jade nastepne dajmy na to 40 km, stawiam auto pod domem na cala noc, i rano odpala bez problemu).
Podczas jazdy czuc, ze traci ladowanie ( wolniej niz zwykle dzialaja wycieraczki itp), trzeba mu dobrze przygazowac zeby wszystko dzialalo jak powinno. No i na biegu jalowym trzyma praktycznie caly czas wysokie obroty (1000). Doradzcie co to moze byc - auto stalo 3 dni u "elektryka", ktory nic nie wykryl:(



Awatar użytkownika
m4st3rm1nd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 28, 2006 13:39
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

golf 2

Post autor: m4st3rm1nd » czw sty 29, 2009 15:53

Witam, chyba mam to samo co PrincessNasim. Tzn nie gaśnie i zawsze odpala no ale też ta kontrolka tak jakby pulsuje (nie od razu, po dłuższej chwili od włączenia silnika i przy obrotach ok 1700 wzwyż) no i mam podwyższone obroty na luzie. Tak to wygląda:
[youtube][/youtube]
z tym że tego nie widać dobrze, ale ta kontrolka nie świeci się tylko tak mruga nierównomiernie :kac:
PS. Sorry za jakosc filmu ale byl nagrywany telefonem, na ktorym wyglada lepiej (i plynniej dziala). Z góry dzięki za odpowiedź :pub:
Ostatnio zmieniony czw sty 29, 2009 15:55 przez m4st3rm1nd, łącznie zmieniany 1 raz.


vwgolf4ever
[img]http://img.userbars.pl/53/10550.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/84/16663.png[/img]

[color=red][size=134]IT'S ALWAYS BETTER TO POST IN AN EXISTING THREAD THAN TO START A NEW ONE[/size][/color]

Awatar użytkownika
mariosol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:18
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: mariosol » czw sty 29, 2009 16:34

PrincessNasim pisze:Podczas jazdy czuc, ze traci ladowanie
moze alternator(podjedz do mechanika niech Ci sprawdzi prad na właczonym silniku)


[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987

PrincessNasim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrincessNasim » pn lut 02, 2009 19:33

mariosol pisze:
PrincessNasim pisze:Podczas jazdy czuc, ze traci ladowanie
moze alternator(podjedz do mechanika niech Ci sprawdzi prad na właczonym silniku)

alternator jest ok -sprawdzal mechanik, a pozniej koles ktory zajmuje sie tylko alternatorami. Poki co, wymienili kabel minusowy( wygladalo na to, ze ktos juz go kiedys spawal)..i jezdze i czekam, czy znow zacznie swirowac, czy tez sie uspoki :otepienie:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości