Strona 1 z 2

Problem z elektryką golf mk II

: śr gru 03, 2008 14:40
autor: yoozin z golfem
Witam!
Jak w temacie jetsem posiadaczem golfa 2 z silnikeim 1.8 benzyna.
w oststnim czsie mialem problem z odpalaniem go.Za rada mechanika wymieniłem rozrusznik.Co prawda kupilem uzywany wiec mozliwe ze nie byl idealny.Efekt byl taki ze 2 dni odpalal oki po naladowaniu aku. Nastepnie znow ciezko krecil...jakby nie mogl przeskoczyc...ciezko mu szlo...gdy juz odpalil bylo wszystko oki. Do czasu wymiany zawieszenia przedniego anek amorow itp....nie wiem czy to zbieg okolicznosci znow przestal odpala...a nawet gdy odpali po jakims czasie gasl...naciagnalem pasek od altka i jakis czas bylo oki.Po jakis 2 tygodniach znow pojawil sie problem z odpalaniem wiec dalem rozrusznik do regeneracji plus ustawienia zaplony i wymiana jakiejs tulei rozrusznika w skrzyni biegow..>?Niestety efekt jest wciaz tan sam..powoli nie mam sil nie wiem czy go zlomowac troszke szkoda bo caly remont ok 1500 mnie wyniosl ale nie mam juz sil POMOCY?pozdro

PS jakie musi byc napiecie ladowania..?

: śr gru 03, 2008 15:35
autor: miś fazi
od napięcia ładowania trzeba było zacząć , powinno wynosic 14 - 14,3 Volta , następnie posprawdzać czy połączenia kabli do alternatora i rozrusznika nie są zaśniedziałe , czy mają dobry kontakt

: śr gru 03, 2008 15:47
autor: yoozin z golfem
oka odkrecilem kable od altka przeczyscilem paierkiem dokrecilem i nadal ladowanie w granicach 13.7...co to jeszcze moze byc..>?

: śr gru 03, 2008 15:56
autor: miś fazi
regler , szczotki , diody , pierścienie ślizgowe

musze wyciągnąc altek?

: śr gru 03, 2008 16:03
autor: yoozin z golfem
wydaje mi sie ze to bosch bo na takim plastiku czarnym jest logo;-D

: śr gru 03, 2008 16:17
autor: miś fazi
najpierw wyjmij sam regler ze szczotkami , do tego nie trzeba wyjmować całego alternatora , jak nowy nic nie da to sobie wyjmiesz altek do sprawdzenia dokładnego , ale z tym tak samo nie jest wiele roboty

moze moje pytania sa kretynskie

: śr gru 03, 2008 16:23
autor: yoozin z golfem
ale czy moglbys przyblizyc mi temat wyjecia regulatora...?i szczotek jak wyjme zrobie foto i wrzuce tu

: śr gru 03, 2008 16:26
autor: miś fazi
regler ma wygłąd jajowaty , jest przykręcony na dwie śrubki pod plastikową osłoną z tyłu altka , wyjmujesz go razem ze szczotkami , to jest jeden układ

: śr gru 03, 2008 16:28
autor: yoozin z golfem
oka ide do auta sprobuje to wyszarpac;-D

: śr gru 03, 2008 16:29
autor: miś fazi
na dekielku reglera powinien być napis 14,3 V icoś tam jeszcze , pewnie mark bosh , lub Valleo

[ Dodano: 03 Gru 2008 15:30 ]
nic nie musisz wyszarpywać , jak odkręcisz śrubki to sam odskoczy

: śr gru 03, 2008 16:48
autor: yoozin z golfem
oto i to;-D

: śr gru 03, 2008 17:03
autor: miś fazi
no , szczotki jeszcze całkiem , całkiem, czyli musisz na próbe podmienić cały ten regler

: śr gru 03, 2008 17:06
autor: yoozin z golfem
orientujesz ise moze o koszt takiej operacji?

: śr gru 03, 2008 17:07
autor: miś fazi
około 30 zł , oczywiście nie orginał