Strona 1 z 1

nierówna praca silnika

: czw lis 27, 2008 15:35
autor: TomiGolf2
koledzy mam taki mały problem z moim mk2, gdy go zapalam zimnego z początku odpali normalnie a po chwili tak jak by na wszystkie gary nie palił co może byc przyczyna?, dodam że wczoraj zmieniłem świeczki i dalej to samo. prosze o pomoc. i z góry dziekuje za odp. pozdrawiam :D

: czw lis 27, 2008 17:16
autor: bongo
koledzy mam taki mały problem z moim mk2, gdy go zapalam zimnego z początku odpali normalnie a po chwili tak jak by na wszystkie gary nie palił co może byc przyczyna?, dodam że wczoraj zmieniłem świeczki i dalej to samo. prosze o pomoc. i z góry dziekuje za odp. pozdrawiam :D
bez podania typu silnika pogą jedynie wróżki z www.wróżki.pl :grin:

: czw lis 27, 2008 18:22
autor: TomiGolf2
1.6 75km benzyna

: czw lis 27, 2008 19:52
autor: MiSzOn
A jaki gaźnk? 2EE czy 2e2. Jeżeli 2e2 to możliwe, że padł siłownik pull-down i nie uchyla przepustnicy rozruchowej na zimnym silniku przez co silnik się zalewa. Dopiero po dobrej chwili, jak się silnik rozgrzeje troszkę to problem ustępuje.

: pt lis 28, 2008 15:23
autor: TomiGolf2
a zebym ja wiedział jaki tam jest gaznik? ja go mam od 4 miesięcy 1.6 75km pełny wtrysk tyle wiem. zaczeło sie tak dziać jak pierwszy mrozik przyszedł. :(

: pt lis 28, 2008 15:36
autor: MiSzOn
TomiGolf2 pisze:a zebym ja wiedział jaki tam jest gaznik?
no to bez tego nic nie zrobimy na odległość. Może chociaż oznaczenie silnika?
TomiGolf2 pisze:1.6 75km pełny wtrysk
na pewno nie pełny wtrysk. W 1.6 były tylko gaźniki 2EE i 2E2

: pt lis 28, 2008 16:41
autor: TomiGolf2
tam jakis siłownik jest bo jak auto gasze to pedał gazu spada na dół, a jak zapalam to sie podnosi. czyli 2e2?

: pt lis 28, 2008 23:10
autor: Cypis876
jeżeli
TomiGolf2 pisze:tam jakis siłownik jest bo jak auto gasze to pedał gazu spada na dół, a jak zapalam to sie podnosi. czyli 2e2?
jeżeli mowa o silniku 1.6 oznaczenie EZ moc 75 km to tam masz ssanie automatyczne i jest tam gażnik 2e2
sadząc po mocy to bedzie ten silnik bo Rf miał 72 km

: pt lis 28, 2008 23:36
autor: Maćkooo
Silnik to EZ gaźnik pierburg 2e2. Problem polega na uszkodzeniu siłownika ssania, tzw pull-dwon badz jego niefachowej regulacji. Jesli przygasa i dusi sie to siłownik ma dziure. Jesli odpali i zgasnie i po ponownym odpaleniu badz 2och bedzie wszystko ok to znaczy ze ktos sie pozbył ssania otwierajac przustnice ssania.
Podejrzewam jednak uszkodzenie siłownika. Mozna go naprawic , zablokowac , obejsc, wszystko powinno byc w postach archiwalnych.