Gaśnie 1-2 sek po odpaleniu???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie 1-2 sek po odpaleniu???
witam mam taki problem z moim mk3 mianowicie gasnie mi samochod po 1-2 sek po odpaleniu niezaleznie czy na gazie czy benzynie jedyny sposob na uruchomienie to przygazowac odrazu po przekreceniu kluczyka siwece przewody i rozrusznik mam nowe poradzcie cos bo idzie zima i bedzie niezdrowo dla silnika tak przygazowywac na zimnym silniku pozdrawiam
[img]http://www.marcinek1985.republika.pl/vwgolf/podpis_semp.jpg[/img]
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Jaki olej masz zalany , odpalasz go na wciśniętym sprzęgle? aku naładowany?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
mam to samo - nie odpala mi jak nie wcisne pedalu gazu (zarowno na benzynie jak i lpg)
na dniach bede wymienial lambde (bo mi padla) jaki krokowca... ponoc to moze byc jego wina.
u ciebie tez tak jest ze jak juz odpali (z wcisnietym gazem) to masz bardzo niskie obroty ktore rosna wraz ze wzrostem temp silnika (po dluzszej chwili dochodza do +/- 1000rpm i juz sa stabilne) ?
na dniach bede wymienial lambde (bo mi padla) jaki krokowca... ponoc to moze byc jego wina.
u ciebie tez tak jest ze jak juz odpali (z wcisnietym gazem) to masz bardzo niskie obroty ktore rosna wraz ze wzrostem temp silnika (po dluzszej chwili dochodza do +/- 1000rpm i juz sa stabilne) ?
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
ludzie w którym świecie wy żyjecie od kiedy auto po1 -2 sekundach gaśnie po tych objawach co wy piszecie . Kolego sprawdź imobilajzer który jest wbudoiwany w kluczyku i możesz mieć uszkodzony czytnik bo ja robiłem doświattczenie jakie som objawy gdy się wciągnie imobilajzer z kluczyka i dokładnie som takie same objawy jak ty piszesz praktycznie zapalasz auto i nie zdeżysz dać mu gazu jak zgaśnie
Re: Gaśnie 1-2 sek po odpaleniu???
Coś mi tu "śmierdzi" skoro :Bond29 pisze:udzie w którym świecie wy żyjecie od kiedy auto po1 -2 sekundach gaśnie po tych objawach co wy piszecie . Kolego sprawdź imobilajzer który jest wbudoiwany w kluczyku i możesz mieć uszkodzony czytnik bo ja robiłem doświattczenie jakie som objawy gdy się wciągnie imobilajzer z kluczyka i dokładnie som takie same objawy jak ty piszesz praktycznie zapalasz auto i nie zdeżysz dać mu gazu jak zgaśnie
semp pisze:jedyny sposob na uruchomienie to przygazowac odrazu po przekreceniu kluczyka
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
zgadza sie, ale co ma przygazowka do immo?Bond29 pisze:ludzie w którym świecie wy żyjecie od kiedy auto po1 -2 sekundach gaśnie po tych objawach co wy piszecie . Kolego sprawdź imobilajzer który jest wbudoiwany w kluczyku i możesz mieć uszkodzony czytnik bo ja robiłem doświattczenie jakie som objawy gdy się wciągnie imobilajzer z kluczyka i dokładnie som takie same objawy jak ty piszesz praktycznie zapalasz auto i nie zdeżysz dać mu gazu jak zgaśnie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kolego a w jakim ty świecie żyjesz ? do szkoły nie chodziłeś?Bond29 pisze:ludzie w którym świecie wy żyjecie od kiedy auto po1 -2 sekundach gaśnie po tych objawach co wy piszecie . Kolego sprawdź imobilajzer który jest wbudoiwany w kluczyku i możesz mieć uszkodzony czytnik bo ja robiłem doświattczenie jakie som objawy gdy się wciągnie imobilajzer z kluczyka i dokładnie som takie same objawy jak ty piszesz praktycznie zapalasz auto i nie zdeżysz dać mu gazu jak zgaśnie
Co ma immobiliser do odpalania na wciśniętym pedale gazu. Jak masz immo uszkodzony lub czytnik to sobie możesz gazować aż się zes*****sz :green_fuck:
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
witam wszystkich ponownie olej mam zalalny elf15w40 odpalam go na wcisnietym sprzegle a akumulator sprawny i naladowany
chase1 mam bardzo podobne objawy do twoich bo pracuje tak nierowno i na zimnym silniku niskie a pozniej jak sie rozgrzeje to normalnie pracuje i odzyskuje moc jak wymienisz krokowca to daj znac.
AndrzejYankes czujnik temperatury termostat i wentylator nowy bo padlo mi chlodzenie na wakacjach
Bond29 kolego masz po czesci racje bo objawy naprawde sa podobne do tego jak odpalanie kluczykiem bez imobilajzera bo ojciec mi dorobil kluczyk i nie wiedzial ze w srodku jest imo i dorobil mi bez i nie moglem odpalic auta tym kluczykiem bo po 2 sek gasl ale to raczej nie w tym problem bo po kilku probach udaje mi sie go odpalic a zeby byl problem w imo to nie odpalil bym go
wiec panowie mamy tak: CZUJNIK HALLA, KROKOWY,LAMBDE kolega tobi mowi ze to nie lambda ale mialem przypadek na rozgrzanym troche silniku bo przejechalem jakies 2-3km po miescie i zaszedlem do sklepu i tez nie dalem rady odpalic wiec moze lambda?
chase1 mam bardzo podobne objawy do twoich bo pracuje tak nierowno i na zimnym silniku niskie a pozniej jak sie rozgrzeje to normalnie pracuje i odzyskuje moc jak wymienisz krokowca to daj znac.
AndrzejYankes czujnik temperatury termostat i wentylator nowy bo padlo mi chlodzenie na wakacjach
Bond29 kolego masz po czesci racje bo objawy naprawde sa podobne do tego jak odpalanie kluczykiem bez imobilajzera bo ojciec mi dorobil kluczyk i nie wiedzial ze w srodku jest imo i dorobil mi bez i nie moglem odpalic auta tym kluczykiem bo po 2 sek gasl ale to raczej nie w tym problem bo po kilku probach udaje mi sie go odpalic a zeby byl problem w imo to nie odpalil bym go
wiec panowie mamy tak: CZUJNIK HALLA, KROKOWY,LAMBDE kolega tobi mowi ze to nie lambda ale mialem przypadek na rozgrzanym troche silniku bo przejechalem jakies 2-3km po miescie i zaszedlem do sklepu i tez nie dalem rady odpalic wiec moze lambda?
[img]http://www.marcinek1985.republika.pl/vwgolf/podpis_semp.jpg[/img]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
W czasie "niezapalania" należy konkretnie walnąć piąstką w parapet nad licznikiem (poważnie!) - jeśli pomoże to tzw zimne lutowanie lub obluzowany przekaźnik w alarmie fabrycznym umieszczanym właśnie w tym rejonie, za licznikiem w środku.
W ECU jest funkcja "kick-down" czy jakoś tak, że w razie niebezpieczeństwa np. przy ryzykownym wyprzedzaniu auto jedzie omijając wszelkie takie głupstwa jak alarm, podobno ale się sprawdza.
W ECU jest funkcja "kick-down" czy jakoś tak, że w razie niebezpieczeństwa np. przy ryzykownym wyprzedzaniu auto jedzie omijając wszelkie takie głupstwa jak alarm, podobno ale się sprawdza.
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 23:46 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:46
- Lokalizacja: kęty
krokowiec dzisiaj przyszedl (lambda tez)
jutro, albo w sobote bede zakladal - dam znac ; ale na dzien dzisiejszy jestem rawie pewien ze to wlasnie krokowiec
zrob sobie maly test - przekrec kluczyk (nie pdpalaj silnika), otworz maske, poruszaj przepustnica i nacisnij palcem na trzpien krokowca (czasami dusilem go kilka razy), wroc do samochodu i bez cofania luczyka oraz wciskania pedalu gazu odpal silnik (przekrec dalej).
u mnie odpalal bez problemu
jutro, albo w sobote bede zakladal - dam znac ; ale na dzien dzisiejszy jestem rawie pewien ze to wlasnie krokowiec
zrob sobie maly test - przekrec kluczyk (nie pdpalaj silnika), otworz maske, poruszaj przepustnica i nacisnij palcem na trzpien krokowca (czasami dusilem go kilka razy), wroc do samochodu i bez cofania luczyka oraz wciskania pedalu gazu odpal silnik (przekrec dalej).
u mnie odpalal bez problemu
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 221 gości