mk2 gti 16v niebieski dym, bierze olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

moon77

mk2 gti 16v niebieski dym, bierze olej

Post autor: moon77 » śr sie 03, 2005 01:56

witam, mam pytanie czy po takich objawach jak niebieski dym po odpaleniu i branie oleju ok 1l na ok 4 tyś oznacza powazny remont silnika? aha autko na lpg ... proszę o pilną pomoc.....pozdr.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sie 03, 2005 06:05

troszke już łyka, z ciekawosci napisz jaki masz przebieg, u mnie 207tyś zuzycie oliwy na poziomie 1litr/8tyś km. proponuje jakis remoncik , tylko pozadny z wymianą tlokow/pierscieni, ewentualnie tulejowanie bloku, panewki, all w głowicy i podstawa to nowa pompa oleju.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

moon77

Post autor: moon77 » śr sie 03, 2005 09:03

ma jakies 240 tys. a o jakich kosztach remontu mówimy..?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr sie 03, 2005 09:17

Remont to już kosmiczne kwoty. Ale wątpię żeby to był już "koniec" tego motoru. Trzeba byłoby go pomierzyć (kompresja na sucho i na mokro - próba olejowa, opisu poszukaj w moich innych postach) i wtedy zadecydować. Może kwestia np. uszczelniaczy zaworów itp., nawet bez ruszania pierścionków (czyli tylko poprawka głowicy), ew. pierścionki, i dalej będzie git przez kolejne 100 tysia? 1 l na 4 tysia to też nie dramat, mi łykał 0.35/1000 (czyli 1.4/4000), naprawa głowicy (uszczelniacze, zawory) i teraz 0 l na prawie 20000



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » śr sie 03, 2005 09:20

Witam sprawdż cisnienie na tłokach jak jest w miare to wymień tylko gumki na zaworach i autko jeszcze troszkę pożyje .Pozdrawiam



moon77

Post autor: moon77 » śr sie 03, 2005 09:24

ok, dzięki, jak myslisz ile taka "kosmetyka" może kosztować? niechcę się wpędzać w koszty..ale zalezy mi na tej bryce bo wszystko pozosyałe ..igła...



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr sie 03, 2005 09:34

Szczerze mówiąc nie wiem, bo robiłem to przy okazji większej naprawy, gdzie i tak zdejmowałem głowicę i wyjmowałem zawory, i robiłem to sam. Także same uszczelniacze to koszt od 2 do 4 zł za szt. (czyli x 16) zależnie od producenta. Wymiana to będzie najmniej ze 200-300 zł, jeżeli znajdziesz machera który nie będzie zdejmował gowicy (są sposoby - wtłacza się sprężone powietrze, tak, żeby ciśnienie trzymało zawory w pozycji zamkniętej)



moon77

Post autor: moon77 » śr sie 03, 2005 09:39

ok.. jakby to tylko pomogło jestem happy :okej: jak myślicie czy jakieś 50 tys. bez kapitalnego przy normalnej jeździe i ew. dolewskami mineralnej oliwy przejedzie..?
Ostatnio zmieniony śr sie 03, 2005 12:12 przez moon77, łącznie zmieniany 1 raz.



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr sie 03, 2005 10:06

yyy panowie czemu wam bierze tak duzo tego oleju?? moj ma przejechgane 250kkm i bierze 1l od wymiany do wymiany czyli co ok 15kkm :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości