Piszczący pasek i słabe wspomaganie gdy zimny
: ndz lis 23, 2008 13:20
Witam
Pierwsze mrozy i temperatury zbliżone do 0 stopni i zaczeły się problemy. Mianowicie rano wyjerzdzając do pracy po całej nocy stania auta pod chmurką po odpaleniu jest straszny pisk, a kierownicą kręci się ciężko jak w maluchu gdy przejadę 500 metrów pisk znika a kierownica wraca do normy czyli wspomaganie działa ok. Wnioskuje że ślizga się pasek, może ktoś mi objaśnić jaki pasek jest w silnikach 1,6 ? Bo jedni mówią że są osobne paski od alternatora i wspomagania, drudzy że jest jeden wspólny od alternatora, klimy i wspomagania. Szukałem informacji na ten temat ale nic nie znalazłem
Pierwsze mrozy i temperatury zbliżone do 0 stopni i zaczeły się problemy. Mianowicie rano wyjerzdzając do pracy po całej nocy stania auta pod chmurką po odpaleniu jest straszny pisk, a kierownicą kręci się ciężko jak w maluchu gdy przejadę 500 metrów pisk znika a kierownica wraca do normy czyli wspomaganie działa ok. Wnioskuje że ślizga się pasek, może ktoś mi objaśnić jaki pasek jest w silnikach 1,6 ? Bo jedni mówią że są osobne paski od alternatora i wspomagania, drudzy że jest jeden wspólny od alternatora, klimy i wspomagania. Szukałem informacji na ten temat ale nic nie znalazłem