Strona 1 z 1

1.6 na 2e2 brak mocy

: ndz lis 23, 2008 02:51
autor: jabolo
silnik wymieniony na nie styrany, dobrze trzyma cisnienie. gaznik po kompleksowej regeneracji, nowe swiece, stare kable i kopułka(raczej ok) a mocy nadal nie ma... kwestja wyregulowania mieszanki? gdzie moge szukac jeszcze mocy? obecnie chodzi podobnie do 1.3...

Re: 1.6 na 2e2 brak mocy

: ndz lis 23, 2008 06:22
autor: worms
jabolo pisze:silnik wymieniony na nie styrany, dobrze trzyma cisnienie. gaznik po kompleksowej regeneracji, nowe swiece, stare kable i kopułka(raczej ok) a mocy nadal nie ma... kwestja wyregulowania mieszanki? gdzie moge szukac jeszcze mocy? obecnie chodzi podobnie do 1.3...
Napisałeś gaźnik po kompleksowej regeneracji, tylko nie napisałeś przez kogo była robiona ta regeneracja ?
Opisany problem ma objawy albo z źle wyregulowanym gaźnikiem albo zapłonem...

: ndz lis 23, 2008 11:03
autor: jabolo
zapłon jest ok bardziej szukał bym winy po stronie mieszanki ale sam niewiem nie znam sie az tak bardzo... gaznik kupilem od goscia z allegro z kalisza.mowi ze jego gazniki sa regenrowane kompleksowo i zajmuje sie tym od wielu lat:)czyli moze byc mieszanka?

: ndz lis 23, 2008 11:35
autor: Lipek81
Może kąt wyprzedzenia zapłonu? No i opdciśnieniowa regulacja zapłonu może być walnięta.

: ndz lis 23, 2008 11:45
autor: worms
Najlepiej pojechac z tym na specjalistyczny warsztat gdzie komputerowo ustawią gaźnik i zapłon. To że ktoś nam zagwarantował że gaźnik jest po regeneracji nie swiadczy że jest on także wyregulowany i gotowy do pracy na kazdym silniku bez regulacji. (najlepiej komputerowej)

: ndz lis 23, 2008 13:11
autor: jabolo
typ wspominał ze najlepiej jak bym u niego wyregulował bo ze niby zna temat i nie kazdy mechanik potrafi to zrobic...czyli wstepna diagnoza regulacja

: ndz lis 23, 2008 13:26
autor: Paweł Marek
jabolo, jak najbardziej, gaźnik musi być regulowany na aucie przez kogoś kumatego z dostępem do analizatora spalin.
Niemniej niska moc pod dużym obciążeniem i i na wyższych obrotach (powyżej 3000) ma juz z regulacją niewiele wspólnego. I oznacza że albo gaźnik jest uszkodzony (nie otwiera się na przykład drugi przelot), albo awaria jest poza gaźnikiem, jak koledzy radzą rozrząd, wyprzedzenie zapłonu na biegu jałowym, regulator wyprzedzenia zapłonu - wszystko do sprawdzenia. Plus ogólny stan silnika (ciśnienie spręzania).

: ndz lis 23, 2008 13:59
autor: Maćkooo
A napisz czym objawia się ten brak mocy. Dusi sie , obroty rosna a predkość niebardzo , nie ma mocy na wysokich obrotach?

: ndz lis 23, 2008 14:59
autor: jabolo
cisnienie trzyma na kazdym po 11, rozrzad jest nowy i dobrze ustawiony, wyprzedzenie zapłonu tez, moc jest dostepna w kazdy zakresie obrotów i przyspiesza płynnie, nie szarpie z tym ze jak odpuszcze gaz po czym wcisne to mocno szarpnie i wyrywa się (czyli tak jak to powinno byc) ale to dosłownie trwa 1 sek i pozniej znow normalnie przyspiesza... czyli tak jak by mu czegos brakowalo stad moje przypuszczenia ze to cos z mieszanka.na jałowym biegu normalnie wkreca sie na obroty i jak go mocno przydusze to potrafi strzelic przy spadaniu z obrotów(wydech jest ori)