Disel zimą 1,6TD + golf II pomóżcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiekl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lip 26, 2005 16:43
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Disel zimą 1,6TD + golf II pomóżcie

Post autor: grzesiekl » wt sie 02, 2005 18:56

witam prosze o pomoc zastanawiam sie nad kupnem golfa disla 1,6TD prosze powiedzcie jakie sa jego wady i czy koszt eksploatacji, a jak zimą czy sa problemy z jego odpaleniem jak samochud spedza caly dzien i noc pod gołą chmurką.

Z góry dziekuje za odpowiedz?



Awatar użytkownika
Michał161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr cze 29, 2005 10:59
Lokalizacja: Kluczbork

Post autor: Michał161 » wt sie 02, 2005 19:37

Moj TD stal cala zime pod chmurka i nigdy nie mialem problemow z odpalemiem Jak jest zdrowy silnik to bedzie wszystko ok Spala na szerokich oponach do 6 litrow czyli bardzo malo



Awatar użytkownika
Pawsen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 19:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawsen » wt sie 02, 2005 20:35

JA JUZ 5 LAT GARAZUJE POD CHMURKA SWOJEGO 1.6 TDI I ZAWSZE ODPALAL NAWET KIEDY BYLO -25. MALO TEGO NACIAGALEM SIE DUZO MLODSZYCH SAMOCHODOW KTORE NIE DALY RADY ODPALIC W MROZ.TO OCZYMS SWIADCZY A MA JUZ PRZEJECHANE 450.000TYS KM.
POZDRAWIAM.



fh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lip 09, 2005 23:44
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP
Kontakt:

Post autor: fh » pt sie 05, 2005 22:59

witaj,

1,6 TD, kod silnika CY - rewelacja!!!!. miałem taki silnik w mak1 1983 rok produkcji. przejechałem nim 200 tys. km, jak sprzedawałem miał 400 tys. i jeździł tak jak wcześniej.
Przez ten okres >>6 lat, 2000 tys. km>>> wymieniłem tylko świece żarówe i następne 4 zimy nic nie ruszałem. Niebyło mocnych na niego. Skrzynia 5 biegów jadąc do 120 km/h palił 5,5-6 litrów zależy gdzie tankowane i jaka ropa. Najlepsza jest w Luksemburgu, na tamtej zszedł poniżej 5l/100 km po niemieckich autostradach. Sam w to nie wierzyłem.
Wracająć do auta, zawsze odpalał. Jedyny warunek mocny akumulator i dobre świece, no i oczywiście zimowy diesel. wtedy musi!!! Teraz mam 1,9 TD i uczciwie ci powiem to 1,6 TD bardziej mi odpowiadał. Przyjemniesza praca, bardziej ekonomiczny (różnica 1 litra), a tylko 5 km słabszy.
Jeszcze raz polecam. Daj znać jaką podjąłeś decyzję.
Powodzenia


---------------
Pozdrawiam
MK3 GTD

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 388 gości