Wymiana amorków
: sob lis 22, 2008 14:49
Witam, chciałem sie Was koledzy poradzić.
W Krakowie w autoserwisie na Wadowickiej robią bezpłatne przeglądy zaiwszenia
polega to na tym że podnoszą auto i sprawdzają co tam w zawieszeniu jest nie tak i ogólnie oglądają mówią co jest i od razu robią wycenę i mi zrobili (ceny są z robocizną i komplety LiP):
- amortyzatory przód 580
- simmerbloki na tylnej belce 450
- sworznie wahaczy 160
- odboje i osłony tył amor 160
w sumie 1350 zł.
Zrezygnowałem z tego i zrobiłem zakupy:
- amory 130 para ( Meyle)prod germany
- odboje i gumy przód i tył 46 (Topran, PUR) prod Germany
- sworznie 36 (RTS) prod EU
- simmerbloki 26 za 2 szt.(??) prod. germany
Jak widać różnica niesamowita.
Teraz chciałem spytać czy to wszystko z miarę rozgarniętą osobą jestem w stanie wymienić. I jak myślicie jak się robi to pierwszy raz to ile taka wymiana może potrwać i po wymianie co trzeba ustawiać: zbieżność czy kąty i czy przy wymianie tych rzeczy są jakieś haczyki na które trzeba uważać.
A jeżeli znacie z doświadczenia jakieś kruczki jak coś zrobić mniejszym nakładem sił
to proszę o informacje.
Oczywiście użyłem opcji szukaj i dużo czytałem nie wiele jest o wymianie simmerbloków na tylnej belce.
Pozdrawiam rross
Ps nie bardzo mogę wymyśleć jak zamontować do gołego amorka uchwyt na jego dole i "kielich" w którym siedzi sprężyna ?????
Będę miał ściskacz do sprzęzyn
W Krakowie w autoserwisie na Wadowickiej robią bezpłatne przeglądy zaiwszenia
polega to na tym że podnoszą auto i sprawdzają co tam w zawieszeniu jest nie tak i ogólnie oglądają mówią co jest i od razu robią wycenę i mi zrobili (ceny są z robocizną i komplety LiP):
- amortyzatory przód 580
- simmerbloki na tylnej belce 450
- sworznie wahaczy 160
- odboje i osłony tył amor 160
w sumie 1350 zł.
Zrezygnowałem z tego i zrobiłem zakupy:
- amory 130 para ( Meyle)prod germany
- odboje i gumy przód i tył 46 (Topran, PUR) prod Germany
- sworznie 36 (RTS) prod EU
- simmerbloki 26 za 2 szt.(??) prod. germany
Jak widać różnica niesamowita.
Teraz chciałem spytać czy to wszystko z miarę rozgarniętą osobą jestem w stanie wymienić. I jak myślicie jak się robi to pierwszy raz to ile taka wymiana może potrwać i po wymianie co trzeba ustawiać: zbieżność czy kąty i czy przy wymianie tych rzeczy są jakieś haczyki na które trzeba uważać.
A jeżeli znacie z doświadczenia jakieś kruczki jak coś zrobić mniejszym nakładem sił
to proszę o informacje.
Oczywiście użyłem opcji szukaj i dużo czytałem nie wiele jest o wymianie simmerbloków na tylnej belce.
Pozdrawiam rross
Ps nie bardzo mogę wymyśleć jak zamontować do gołego amorka uchwyt na jego dole i "kielich" w którym siedzi sprężyna ?????
Będę miał ściskacz do sprzęzyn