[Polo 6N] problem z immobilizerem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

[Polo 6N] problem z immobilizerem

Post autor: andrzejr2006 » śr lis 19, 2008 23:43

Mianowice problem dotyczy cewki odczytu immobilizera,autko jeździ i odpala tylko że nieraz coś mu się stanie i nie che odpalić tzn. odpala na sekundkę i zaraz gaśnie,no i w żaden sposób nie da się go już odpalić jak juz postoi z pół dnia to jest szansa że odpali,nie mam niestety VAGa, ale mam inny sprzęt wywala mi błąd 01128-Cewka odczytu immobilizer błąd da się skasować ale po próbie odpalenia spowrotem się pojawia,więc wymieniłem cewkę na nową,no i tu największy zonk po zamontowaniu nowej cewki podłączeniu i wykasowaniu błędu autko wcale nie chce odpalać,podłączam starą cewkę i odpala,już myślałem że mi walniętą cewkę sprzedali,do momentu gdy zdjęłem cewkę ze stacyjki i przyłożyłem do kluczyka,wtedy silnik zaburzył,założyłem cewkę spowrotem na stacyjke i znowu nie odpala,pomyślałem że może coś z transponderem nie tak więc wyciągnąłem go z kluczyka i przyłożyłem do cewki i nic nie chce odpalić,w momencie gdy zdejmę cewkę ze stacyjki i przyłoże do niej transponder to pięknie odpala,w końcu tak przykleiłem transponder do cewki taśmą izolacyjną i żuciłem ją pod deską rodzielczą,robiłem jazdę testową i wporządku odpala normalnie,ale przecież tak nie będę jeździł bo teraz to każdym kluczykiem autko można odpalić :crazy:
Liczę na pomoc i podpowiedzi forumowiczów co może być nie tak :pub:
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 23:47 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw lis 20, 2008 00:56

Transponder (nadajnik) w kluczyku chyba się "rozmagnesował", może leżał koło silnego pola magnetycznego, a co z odpalaniem z drugiego kluczyka?
Jeśli nic nie pomoże to pozostaje zamówić w serwisie duplikat zczytany z kluczyka serwisowego (plastykowego) lub w ostateczności z (nie wiem czy to się da) WIN-u



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » czw lis 20, 2008 01:30

ale po przyłożeniu transpondera do cewki immo auto odpala,przestaje odpalać dopiero gdy założę cewkę na stacyjke i nie odpala nie zależnie od tego czy transponder znajduje się w kluczyku czy przyłożę go do cewki :kac: zgłupiałem już


Obrazek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw lis 20, 2008 01:45

Bo wówczas jest nieco większa odległość od cewki do kluczyka (transpondera) i gubi zasięg, jak w pilocie alarmu ale ze słabymi bateriami - trzeba coraz bliżej podchodzić. To są różnice milimetrów!
Sama metalowa obudowa stacyjki może też mieć wpływ na odczyt osłabionego sygnału :-k
Jeszcze by wypróbować ten magnetyzm - załóż cewkę na jakąś metalową rurkę, tubkę po paście czy coś tak by imitować stacyjkę wewnątrz cewki, co się będzie dziać?
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 01:50 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » czw lis 20, 2008 01:50

no więc mówię,załóżmy że transponder jest przymocowany do cewki i wystarczy że zdejmę cewke ze stacyjki,auto zaczyna odpalać wystarczy że spowrotem ją założe na stacyjke przestaje palić,zaznaczam że transponder cały czas znajduje się na cewce


Obrazek

Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » pt paź 16, 2009 20:47

Wiem, że odkopuję, ale mam taki sam problem. Kolego andrzejr2006, rozwiązałeś tę kwestię? U mnie tak samo: też Polo 6N i tak samo występujący błąd (w takich samych okolicznościach i taki sam). Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam.


VW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości