Strona 1 z 1

Problemy z obrotami golf 1,4 ABD 60 KM

: ndz lip 31, 2005 15:52
autor: Tymek
Cześć!Mam problem z obrotami na jałowym.Są za wolne.Na zimnym ok.Jak się rozgrzeje obroty są za wolne.Sprawdzałem na komp. i padło na sondę.Nie jestem jednak pewien, bo po dodaniu gazu auto idzie dobrze.Jakie są objawy uszkodzonej sondy?Jak można sprawdzić samą sondę?

: ndz lip 31, 2005 16:49
autor: alepka
u mni przy takich objawach tez padlo na sonde. komp pokazal zwarcie do masy czy jakos tak. na razie nic ien ruszalem bo mam gaz instalke bez kompa wiec na gazie wszystko gra. a sonde to jalepiej sprawdzic testerem. podobno sa takie. lub na kompie.

Alepka - dzięki

: ndz lip 31, 2005 20:20
autor: Tymek
Dzięki serdeczne.Mamy ten sam problem.Moja sonda też zwiera z masą w/g wskazań komp.Widać typowe.Dam znać jak usunę problem.

Re: Problemy z obrotami golf 1,4 ABD 60 KM

: ndz lip 31, 2005 21:06
autor: briano
Tymek pisze:Cześć!Mam problem z obrotami na jałowym.Są za wolne.Na zimnym ok.Jak się rozgrzeje obroty są za wolne.Sprawdzałem na komp. i padło na sondę.Nie jestem jednak pewien, bo po dodaniu gazu auto idzie dobrze.Jakie są objawy uszkodzonej sondy?Jak można sprawdzić samą sondę?
Posłuchaj jak na kompie ci pokazuje że sonda ma zwarcie to ma i kwalifikuje się do wymiany, i nie ma co tu narazie gdybać czy to to czy nie to. JAk wymienisz będziesz wiedział :hmm: A skoro sonda jest padnięta to komp nie dostaje odp danych potrzebnej do jego pracy i może wpadać w tryb awaryjny i może przez to źle pracować

: ndz lip 31, 2005 21:12
autor: ćwikła
z tego co wiem to zawsze jak masz instalke gazu pokaze ci zwarcie masy..mam to samo juz od roku!!

: ndz lip 31, 2005 21:37
autor: Forester
tez to mialem, na rozgrzanym silniku obroty byly niskie i falowaly- nic nie robilem i po 2-3 miesiacach wrocilo do normy

: czw sie 04, 2005 11:12
autor: Tymek
Dzięki za rady!Mam jeszcze pytanie.Czy walnięta sonda wpływa na moc i pracę silnika podczas jazdy?Mój silnik poza problemem z wolnymi na wyższych chodzi idealnie.Może krokowy??

: czw sie 04, 2005 11:23
autor: Golf GTi
A umnie jak bylko w MK3 1,4 ABD to wystarczylo czujniki w rozdzielaczu przy glowicy zmienic i problem z glowy.

: czw sie 04, 2005 14:19
autor: alepka
Tymek pisze:Dzięki za rady!Mam jeszcze pytanie.Czy walnięta sonda wpływa na moc i pracę silnika podczas jazdy?Mój silnik poza problemem z wolnymi na wyższych chodzi idealnie.Może krokowy??
no wpływa wpływa. jak masz walniętą sonde to może więcej palić. komp przechodzi w jeden z trybów awaryjnych.może się zdarzyć że róznica w mocy jest niodczuwalna ale palił bedzie na pewno więcej.
Golf GTi pisze:A umnie jak bylko w MK3 1,4 ABD to wystarczylo czujniki w rozdzielaczu przy glowicy zmienic i problem z glowy.
którye czujniki przy głowicy???

: czw sie 04, 2005 17:03
autor: ćwikła
pewnie chodzi o czujnik temp płynu....własnie u mnie sa podobne problemy i wasnie obwiniam za to czujnik ale na 100% tez nie jestem pewien..u mnie jest tak ze na zinym silniku nieraz mam takie obroty jak powinny byc na ciepłym..innym razem sa za wysokie...lub na ciepłym sa ok 1100

: czw sie 04, 2005 17:16
autor: Golf GTi
A to zalerzy jaki masz rozdzielacz czy na 1 4styk , 2 po 2 styki , jak to drugie znajdz odpowiedni i ma dzialac , nie ma *#cenzura#*