Problemy z obrotami golf 1,4 ABD 60 KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tymek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 29, 2005 19:46
Lokalizacja: Bytów
Kontakt:

Problemy z obrotami golf 1,4 ABD 60 KM

Post autor: Tymek » ndz lip 31, 2005 15:52

Cześć!Mam problem z obrotami na jałowym.Są za wolne.Na zimnym ok.Jak się rozgrzeje obroty są za wolne.Sprawdzałem na komp. i padło na sondę.Nie jestem jednak pewien, bo po dodaniu gazu auto idzie dobrze.Jakie są objawy uszkodzonej sondy?Jak można sprawdzić samą sondę?



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » ndz lip 31, 2005 16:49

u mni przy takich objawach tez padlo na sonde. komp pokazal zwarcie do masy czy jakos tak. na razie nic ien ruszalem bo mam gaz instalke bez kompa wiec na gazie wszystko gra. a sonde to jalepiej sprawdzic testerem. podobno sa takie. lub na kompie.



Tymek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 29, 2005 19:46
Lokalizacja: Bytów
Kontakt:

Alepka - dzięki

Post autor: Tymek » ndz lip 31, 2005 20:20

Dzięki serdeczne.Mamy ten sam problem.Moja sonda też zwiera z masą w/g wskazań komp.Widać typowe.Dam znać jak usunę problem.



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Problemy z obrotami golf 1,4 ABD 60 KM

Post autor: briano » ndz lip 31, 2005 21:06

Tymek pisze:Cześć!Mam problem z obrotami na jałowym.Są za wolne.Na zimnym ok.Jak się rozgrzeje obroty są za wolne.Sprawdzałem na komp. i padło na sondę.Nie jestem jednak pewien, bo po dodaniu gazu auto idzie dobrze.Jakie są objawy uszkodzonej sondy?Jak można sprawdzić samą sondę?
Posłuchaj jak na kompie ci pokazuje że sonda ma zwarcie to ma i kwalifikuje się do wymiany, i nie ma co tu narazie gdybać czy to to czy nie to. JAk wymienisz będziesz wiedział :hmm: A skoro sonda jest padnięta to komp nie dostaje odp danych potrzebnej do jego pracy i może wpadać w tryb awaryjny i może przez to źle pracować



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » ndz lip 31, 2005 21:12

z tego co wiem to zawsze jak masz instalke gazu pokaze ci zwarcie masy..mam to samo juz od roku!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » ndz lip 31, 2005 21:37

tez to mialem, na rozgrzanym silniku obroty byly niskie i falowaly- nic nie robilem i po 2-3 miesiacach wrocilo do normy


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Tymek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 29, 2005 19:46
Lokalizacja: Bytów
Kontakt:

Post autor: Tymek » czw sie 04, 2005 11:12

Dzięki za rady!Mam jeszcze pytanie.Czy walnięta sonda wpływa na moc i pracę silnika podczas jazdy?Mój silnik poza problemem z wolnymi na wyższych chodzi idealnie.Może krokowy??



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » czw sie 04, 2005 11:23

A umnie jak bylko w MK3 1,4 ABD to wystarczylo czujniki w rozdzielaczu przy glowicy zmienic i problem z glowy.



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » czw sie 04, 2005 14:19

Tymek pisze:Dzięki za rady!Mam jeszcze pytanie.Czy walnięta sonda wpływa na moc i pracę silnika podczas jazdy?Mój silnik poza problemem z wolnymi na wyższych chodzi idealnie.Może krokowy??
no wpływa wpływa. jak masz walniętą sonde to może więcej palić. komp przechodzi w jeden z trybów awaryjnych.może się zdarzyć że róznica w mocy jest niodczuwalna ale palił bedzie na pewno więcej.
Golf GTi pisze:A umnie jak bylko w MK3 1,4 ABD to wystarczylo czujniki w rozdzielaczu przy glowicy zmienic i problem z glowy.
którye czujniki przy głowicy???



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw sie 04, 2005 17:03

pewnie chodzi o czujnik temp płynu....własnie u mnie sa podobne problemy i wasnie obwiniam za to czujnik ale na 100% tez nie jestem pewien..u mnie jest tak ze na zinym silniku nieraz mam takie obroty jak powinny byc na ciepłym..innym razem sa za wysokie...lub na ciepłym sa ok 1100


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » czw sie 04, 2005 17:16

A to zalerzy jaki masz rozdzielacz czy na 1 4styk , 2 po 2 styki , jak to drugie znajdz odpowiedni i ma dzialac , nie ma *#cenzura#*



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości