Pierburg 2e2 - podciśnienia
: wt lis 18, 2008 18:24
Witam wszystkich. Chciałem zrobić porządek z wężykami podciśnienia w pierburgu 2e2, silnik 1.8. Kupiłem nowe przewody i zabrałem się za wymianę wszystkich. Niestety po drodze wyszły problemy, bo część przewodów jest nie podłączona i nawet z serwisówką nie mogę dojść końca jak to popodłączać, żeby wszystko było tak jak fabryka chciała.
- Gdzie ma iść przewód numer 1 i czy w ogóle na nim ma być to kółeczko (to chyba jakiś zawór jednostronny, albo coś)?
- Gdzie wpiąć wtyczkę numer 2? Chodzi mi o kolor przewodu pod maską.
- Do czego służy część numer 3?
- Wężyki nr 4 oznaczone na zielono już wymieniłem i wydaje mi się, że są prawidłowo chyba.
- Wężyki zaznaczone czerwonym kółkiem to nie mam pojęcia o co chodzi i jak to ma być.
- Wężyk nr 5 był podłączony do ssania, dokładnie do tej puszczeczki ze sprężynką bimetalową, ale mam wątpliwości czy to dobrze było.
- Wężyk nr 6, ten długi był podłączony do zasobnika podciśnienia, tej zielonej kuli, ale wychodzi dołu gaźnika i na pewno tutaj nie ma być, tylko gdzieś w okolicach siłownika pull-down, na trójniku, którego jak na razie przy tym siłowniku brak.
- Wężyki 7 i 8 nie wiem dlaczego, ale były zaślepione
- Żółte cuś o nr 9 na wężyku 7 to co to jest?
Proszę Was bardzo o wskazówki jak się z tym uporać. Jak by była potrzeba mogę dorobić jeszcze fotki czego tylko trzeba.
- Gdzie ma iść przewód numer 1 i czy w ogóle na nim ma być to kółeczko (to chyba jakiś zawór jednostronny, albo coś)?
- Gdzie wpiąć wtyczkę numer 2? Chodzi mi o kolor przewodu pod maską.
- Do czego służy część numer 3?
- Wężyki nr 4 oznaczone na zielono już wymieniłem i wydaje mi się, że są prawidłowo chyba.
- Wężyki zaznaczone czerwonym kółkiem to nie mam pojęcia o co chodzi i jak to ma być.
- Wężyk nr 5 był podłączony do ssania, dokładnie do tej puszczeczki ze sprężynką bimetalową, ale mam wątpliwości czy to dobrze było.
- Wężyk nr 6, ten długi był podłączony do zasobnika podciśnienia, tej zielonej kuli, ale wychodzi dołu gaźnika i na pewno tutaj nie ma być, tylko gdzieś w okolicach siłownika pull-down, na trójniku, którego jak na razie przy tym siłowniku brak.
- Wężyki 7 i 8 nie wiem dlaczego, ale były zaślepione
- Żółte cuś o nr 9 na wężyku 7 to co to jest?
Proszę Was bardzo o wskazówki jak się z tym uporać. Jak by była potrzeba mogę dorobić jeszcze fotki czego tylko trzeba.