Strona 1 z 1
DRZENIE KIEROWNICY W MK3 1.4
: sob lip 30, 2005 09:51
autor: ralf9
BARDZO PROSZĘ O PORADE CO JEST PRZYCZYNĄ DRZENIA KIEROWNICY PRZY PRĘDKOŚCI POWYŻEJ 80KM/GODZ. DODAM ŻE KIEROWNICA JEST MNIEJSZA NIŻ STANDAR. A OPONY SĄ 195/50/15
ZAUWAŻYŁEM ŻE IM PREDKOŚĆ JEST WIEKSZA TYM BICIE NA KIEROWNICY JEST WIĘKSZE -O CO CHODZI-HELP!!!
POZDRO
RALF

: sob lip 30, 2005 10:32
autor: k631
Witam podjeć do serwisu opon itam ci problem usuną pozdrawiam .
: czw sie 11, 2005 17:47
autor: ralf9
dzieki
drzenie już nie występuje
mialem żle wywarzoną felge
pozdro
ralf
: czw sie 11, 2005 18:40
autor: malgosk
Dobra rada: przyzwyczajaj sie. Przy alusach (a chyba takie masz) to norma. Bardzo ciezko jest je dobrze wywazyc, a nawet jak sie uda, to szybko problem powraca.

:green_fuck:
: czw sie 11, 2005 19:52
autor: ralf9
mam ats 15``
koleś na dzień dobry zanim założyłem żle mi wywarzył!!!!
: pt sie 12, 2005 10:29
autor: TAZ
Kiedyś już pisałem na ten temat. Felgi 13" i 14" wyważa się w 100%, ale większe takie jak 15" wyważa się tylko w 76%. Im większe koło tym siły występujące na nim są większe i wyważarki tylko mogą pomóc a nie zlikwidować problem. W swoim MK1 miałem 16" i przy prędkości 140km/h kiera zaczynała drżeć. Zjechałem do domu, koła na wyważarke, a tu wszystko dobrze. Teraz mam 14"/7" i opony 225/40 i kiera nie drży nawet przy 180km/h.
: pt sie 12, 2005 11:09
autor: k631
Witam z tym wyważeniem to żle trafiliście na majstra mają tanie maszyny iniedokładne , a z tymiwiększymi felgami to prawda że zmieniają się wagi ale tylko na felgach taniej firmy bo są za bardzo miękkie i przy dużych prędkościach same wpadają w rezonans, jeśli felgi są firmowe to problemów takich niema. pozdrawiam
: pt sie 12, 2005 16:55
autor: malgosk
Sorcia, ale oryginalne BBS to nie to samo co NO NAME.... A drgac ostatnio (po wywazeniu) nie drza. W zeszlym roku tez po wywazeniu nie drzaly przez 1,5 tyś. km. A potem powoli wszystko zaczynalo wracac do normy.. czyli do drgawek.